9 marketing üzenet, ami a vevőd szívéig hatol

A Marketing 112 tanácsokat nyújt amelyből kiderül, hogy mi az a kilenc marketing üzenet, ami a vevők szívéig hatol.A Marketing 112 tanácsokat nyújt amelyből kiderül, hogy mi az a kilenc marketing üzenet, ami a vevők szívéig hatol.

 

 

 

A Marketing 112 ezt írja:

A Marketingstratégia megtervezve, a taktikák azonban még hiányoznak? Alaposan végig kell gondolnod, hogy mi is a célod, mit szeretnél a célcsoportodnak üzenni, ahhoz hogy meg tudd határozni, milyen reakciót várhatsz el tőlük. Például, hogy:

    ♦ Kattintsanak a weboldaladra, több információért.
    ♦ Kitöltsenek egy online kérdőívet.
    ♦ Felhívják tájékozódás céljából az értékesítőd.
    ♦ Részt vegyenek egy online webináron.
    ♦ Letöltsenek egy ingyenes ebookot.
    ♦ Elmenjenek egy eseményedre, előadásodra.
    ♦ Kérvényezzék az ingyenes próba terméked
    ♦ Kipróbálják a 30 napon át ingyenesen a terméked/szolgáltatásod.
    ♦ Ajánlják a terméked/szolgáltatásod másoknak.
    ♦ Online megvásárolják a termék/szolgáltatásod bankkártyával.

és még lehetne sorolni… Érthető miért olyan fontos maga az üzenetet, melyben meggyőzöd a kiválasztottaidat, ugye? Ha az üzeneted, valamilyen kézzelfogható bizonyítékkal is alá tudod támasztani, akkor tégy úgy, például ajánlólevéllel, esettanulmánnyal, köszönő-levéllel, fényképpel egy vásárlótól, vagy egyéb meggyőző bizonyítékkal.

 

A részletek, ide kattintva a marketing 112 oldalán elolvashatók.