A jól működő PR-kommunikáció

Hogyan lehet PR-kommunikációval segíteni cégünk eredményességét és jó hírét? Piac & Profit konferencia a ma működő PR-technikákról.Hogyan lehet PR-kommunikációval segíteni cégünk eredményességét és jó hírét? Piac & Profit konferencia a ma működő PR-technikákról.

A konferencia szervezői az alábbiakat írták az esemény beharangozójában: “Szeretnénk, ha a külvilág jól ítélne meg bennünket, mégsem az megy át, amit szeretnénk? Ha nem jó a kommunikációnk, ki vagyunk téve a véletlennek. Egyre nagyobb fontosságot kap a vállalati kommunikációban a cég és a vezetők PR-je is. A  hírnév, az ismertség, az elismertség, a cégről és vezetőjéről alkotott vélemények a világban, az üzleti életben, az ügyfeleknél ma már dominánsan meghatározza a cég üzleti sikereit.

A kiterjedt kommunikáció világában, amikor bárki bármit írhat a facebook-on, amikor a kommentek regulázhatatlanok, amikor a cég egy másodperc alatt lejáratódhat egy rosszindulatú bejegyzéssel, igen nagyon oda kell figyelni, mit mondunk, mit írunk, milyen válaszokat adunk. Nagy veszélyeket rejt az is magában, ha egy cégről vagy vezetőjéről kiderül pártokhoz, nézetekhez kötődése a nagyarányú politikai megosztottság miatt.

A konferencián rendkívül praktikus tudásokat osztanak meg velünk a PR-szakemberek legjobbjai, illetve sok tanulságos példát ismerhetünk meg, hol nyerhetünk és hol bukhatunk.”

 

A jól működő PR-kommunikáció

Csak a valósággal azonos etikus kommunikáció ér célba

 

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Szakmai főtámogató: Magyar Public Relations Szövetség

Időpont: 2016. október 20. csütörtök, 10.00−15.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

 

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10-00−10.20 A kommunikáció nagyhatalom lett. A cég céljait elérni segítő kommunikáció nélkül nincs siker. Mi múlik a jó PR-en ma, a 21. században? Kihívások a vállalatok PR-osai számára.

Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke

10.20−10.40 A public relations szakma erőteljesen átalakult az elmúlt évtizedben, és nem csupán előnyére: a hosszú távú stratégia helyett a rövid távú marketingkommunikációs gondolkodás került előtérbe. PR-trendek, melyek ma a leghatékonyabban segíthetik a vállalatok eredményességét.

Előadó: Petrányi-Széll András, az MPRSZ alelnöke, a PS:PRovocative PR-ügynökség tulajdonosa

10.40−11.00 Az igazság úgyis kiderül! Legyünk azzá, amit szeretnénk magunkról elhitetni. Híresekké vagy hírhedtekké válunk? A kettő közötti vonal határozott és tudatos meghúzása. Az ismertség és elismertség közti különbség. Gyakorlati példák, hogyan érjük el, azt tudják rólunk, amit szeretnénk.

Előadó: Ferling Dávid ügyvezető igazgató, Ferling Ügynökség

11.00−11.20 Szakcikk, szakmai megnyilvánulás vagy hirdetés? Számos törvény (fogyasztóvédelmi, reklámtörvény stb.) a nyomunkban. A sajtó és a PR-es közös felelőssége.

Előadó: dr. Buday-Sántha Andrea irodavezető ügyvéd, Buday-Sántha Ügyvédi iroda

11.20−11.40 A társadalmi felelősségvállalás kommunikáció a törvény ellenére. A média és a reklámszakma megegyezése a hatóság egyetértésével. Működik vagy sem?

Előadó: Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 A sajtókommunikáció új technikái. Hogyan érjük el, hogy nyilvánosság elé kerüljenek az üzeneteink?

 Előadó: Durugy András, a D & T Marketing Kutató és Tanácsadó Iroda vezetője

12.30−12.50  A cég arca. Olyan a cég, mint a vezetője. A vezetői brand építése és annak kommunikálása nem csak a PR-os feladata. A vezető és a cég brandje azonosságának elérése. Personal branding.

Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke

12.50−13.10 A kommunikáció világában a titok nem marad titok. A lejárató-kampányok kezelése modern és hagyományos eszközökkel. Kríziskommunikáció.

Előadó: Bőhm Kornél Kríziskommunikációs tagozatvezető, MPRSZ

13.10−13.30 Használjuk a social mediát is! Nehézségek és előnyök a világháló-kommunikációval. A kommentek kezelése. Új szakmai hihívás PR-osok számára? Közösségépítés a PR eszközeivel.

Előadó: Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója

13.30−14.10 Konzultáció az eladókkal, ebédszünet

14.10−14.30 Hogyan kell szakmai cikket írni, amit a cég jó hírnevének erősítésére is lehet használni és törvényes, valamint a lapok is leközlik?

Előadó: Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

14.30−14.50 A társadalmi felelősségvállalás nem kommunikációs és nem tartalomgyártás! Miért éri meg felelősen működni? Hogyan és miért csinálják a „nagyok”? Vannak követendő példák!

Előadó: Mayer Zsolt a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke

14.50−15.10 Mi is az az employer branding, és miért kell rá figyelmet fordítanunk?

Előadó: Kádár Balázs Employer branding tagozatvezető (MPRSZ)

15.10−15.30 Hogyan érjük el a legfiatalabb generációt – digitális bennszülötteket, a Z generációt?

Előadó: Sós Péter János ügyvezető, B.SWAN Partners Kft.

15.30−16.00  Vitafórum

Derüljön, vagy ne derüljön ki a cég vezetőinek politikai elkötelezettsége. Jó, ha beszállunk a politikába? Milyen hátrányokkal, előnyökkel kell szembenéznünk, hogyan kezeljük a támadásokat?

16.00−16.20 Konzultációs az előadókkal

16.10−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

További információk: Tel. : (1) 239 – 9597,
E-mail:  konferencia@piacesprofit.hu

 

Forrás: Piac & Profit / MPRSZ