Az Internet szerepe a szervezeti bizalomépítésben

“Az ÖTLETTŐL AZ ÜZLETIG – TÉGY A NYERESÉGÉRT!” címmel szervezte meg az Európai KKV Hét keretében rendezvényét, a kis és középvállalkozások részére a Joint Venture Szövetség 2010. június 7-9. között.

A rendezvény előadói a Joint Venture Szövetség Kis- és Középvállalati Bizottsága által felkért, nemzetközileg elismert, a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások lehetőségeit és nehézségeit jól ismerő szakemberek.

Legfontosabb témák: a vállalkozás működési folyamatai, a nyereség megszerzése, a hatékony munkavégzés, hogyan valósíthatók meg a kitűzött célok a hatékony kommunikációval és tudatos tárgyalással. Korszerű kommunikációs eszközök és módszerek.

Barát Tamás a CCO Magazin FőszerkesztőjeA rendezvény második napjának záróelőadása a CCO Magazin Főszerkesztője, Barát Tamás nevéhez fűződik. Az előadás a korszerű – az internetes – kommunikáció jelenét és jövőjét feszegeti. Az előadás power point prezentációja a cikk alján található képre kattintva letölthető.

 

Az Internet adta lehetőségek a kis és közepes méretű vállalatok, szervezetek részére.

Egy kommunikációs szakember 1992-ben megjelent jövendölése szerint, míg az elmúlt évszázad a computer százada volt, addig a jelen század a telefon évszázada lesz. Tíz év se telt el a huszonegyedik századból s már jól látható, hogy jelen időben beszélhetünk arról, hogy lakásunkból, karosszékünkből vásárolhatunk, intézhetjük bankügyleteinket, s immár jelen az is, hogy az állammal, az önkormányzatokkal, stb. kapcsolatos ügyintézés is lehetséges az Internet segítségével.

Az Internet adta lehetőségek hozzásegítenek mindenkit, hogy szervezetük kommunikációját tudatosan szervezhessék meg, hogy elérhessék a közös megértést, létrehozzák a kölcsönösen előnyös kapcsolatokat a szervezet és a közvéleménye, környezete között, a kétirányú kommunikáció útján.

Ennek az internet funkciónak egyik legfontosabb területe az epr, amely a kommunikáció mindazon formáit magában foglalja, ahol a kommunikációban résztvevők elektronikus úton, interaktívan kommunikálnak egymással, akár a szervezeten kívüli, akár a szervezeten belüli környezetükkel teszik ezt, az Internet, vagy az Intranet segítségével.

Az Európai Public Relations Konföderáció ajánlása értelmében csak akkor nevezhetjük az Internetet, illetve az intranetet pr-eszköznek, ha egyidejűleg megfelel három kritériumnak, azaz az epr által közvetített, hírértékűvé formált üzenet a közvélemény számára tájékoztatást nyújt, a közvéleménnyel megérteti az üzenet tartalmát és célját, valamint a szervezet és a közvélemény, illetve a közvélemény és a szervezet közötti magatartás koordinálására szolgál.

Az epr három fontos területet foglal magába: WEB-pr, Net-pr, Online-pr. Az epr manapság leggyakoribb formája a social network, a social media. (Facebook, Twitter, stb.)

Az előadás power point prezentációja a képre,vagy idekattintva elérhető, megtekinthető, letölthető.

 

CCO Magazin info