A CSR kommunikációs szemmel – kutatás eredményei

A 2010. május 14-én tartandó, az MPRSZ által rendezett Hírnévmenedzsment konferencián mutatják be első ízben a BrandTrend (http://www.facebook.com/l/f2875;www.socialbranding.hu) és az Alternate együttműködésében az nrc segítségével készített „A CSR kommunikációs szemmel” című kutatás eredményeit.

A kutatás célja az volt, hogy egyrészt megismerje a CSR és kommunikáció, vállalati hírnév kapcsolatát, másrészt feltérképezze a vállalati kommunikációs és pr szakemberek véleményét és tapasztalatait a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával (CSR) kapcsolatosan és ezzel is segítse azokat a szakembereket és civil szervezeteket, amelyek a témában, a fenntartható fejlődés előmozdításáért dolgoznak. Az online felmérést több mint 100 cégvezető és kommunikációs szakember töltötte ki.
A kutatás eredményeit Fertetics Mandy, az Alternate Kft. ügyvezetője prezentálja.
A konferencia helyszíne: Magyar Telekom székház, Budapest, Krisztina krt. 55.

Hírnévmenedzsment, a reputáció mérése és kockázatai 

Szakmai konferencia cégvezetők és kommunikációs vezetők részére. Az MPRSZ teljes jogú tagjainak és jogi tagjainak a részvétel díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.