Összefognak a környezettudatos portálok – Zöld értékesítési platform indult útjára

A mai nappal elindult Zöldunió - http://zoldunio.hu/ - közös platformba egyesíti a zöld online tartalomszolgáltatókat, átfogó hirdetési megoldásokat kínálva a felelősen gondolkodó szervezetek számára. Magyarország első környezettudatos tematikájú értékesítési platformja, a zoldunio.hu, egyedülálló modelljével hiánypótló eszközöket biztosít egyaránt a tartalomszolgáltató és a hirdető partnerei számára.A mai nappal elindult Zöldunió – http://zoldunio.hu/ – közös platformba egyesíti a zöld online tartalomszolgáltatókat, átfogó hirdetési megoldásokat kínálva a felelősen gondolkodó szervezetek számára. Magyarország első környezettudatos tematikájú értékesítési platformja, a zoldunio.hu, egyedülálló modelljével hiánypótló eszközöket biztosít egyaránt a tartalomszolgáltató és a hirdető partnerei számára.

 

 

A zöldunió a környezettudatos tematikájú webhelyek hirdetési felületeit kínálja

A zöldunió vállalatok és önkormányzatok részére biztosít hirdetési eszközrendszert, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.

A környezettudatos platform a lakosság ökologikus szemléletformálása mellett erősíteni kívánja a zöldszemléletű tartalomszolgáltatók működését és hirdetési potenciálját. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják, melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.

A világmindenséget nem csupán a sokféleségben rejlő egység teszi széppé, hanem az egységben rejlő sokféleség is.

Bár Umberto Eco szavai a világról szólnak, kicsiben igazak a zöldunióra is, mely az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat kívánja egy platform alá hozni, akik sokféleségükben is egységet képviselnek. Ahogy a környezetvédelemmel, klímaváltozással kapcsolatos tények is átalakítják a gazdasági-társadalmi elvárásokat, egyre nagyobb hangsúly kerül a szervezetek fenntartható működésének, valamint társadalmi felelősségvállalásának mikéntjére és irányaira is. A párizsi klímacsúcs a szkeptikusok számára is nyilvánvalóvá tette, hogy a reprezentáció mellett a kézzelfogható tartalom és tevékenység immáron stratégiai jelentőségűvé vált. Ugyanakkor szükséges, hogy a felelősen gondolkodó vállalatok és önkormányzatok zöld ügyekben tett lépéseiket célzottan kommunikálhassák a lehető legeredményesebb eszközökkel és módokon.

A zöldunió erre ad hiánypótló megoldást: Átfogó eszközrendszert biztosít a felelősen gondolkodó szervezetek részére, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.A zöldunió erre ad hiánypótló megoldást: Átfogó eszközrendszert biztosít a felelősen gondolkodó szervezetek részére, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.

A zöldunió egy platform alá hozza az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat, így erősítvén működésüket és hirdetési potenciáljukat. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják, melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.

A zöldunió szervezői elmondták: “nyilvános debütálását megelőzően, kilenc hónapon át folyamatosan tesztelte és optimalizálta működési mechanizmusait, hogy újszerű modelljével illeszkedjen a tartalomszolgáltatói igényekhez és a hirdetői oldal elvárásaihoz.”

A zöldunión belül egy egyedülálló Mecenatúra program is elindult, mely lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy környezettudatos témájú, online médiaköltéseik által támogathassák a környezetvédelmet és társadalmi ügyeket felkaroló partnerszervezeteket.

A zöldunió hirdetői, megbízásaik által, többszörösen is hozzájárulnak a hazai lakossági szektor öko-szemléletének erősítéséhez:

  • A portfólión keresztül eljuttatott zöld üzeneteikkel növelik a magyar web zöld témájú cikkállományát. Ez a tény közvetlen és közvetett módon eleve eredményezi a hirdetői reputáció, ismertség és elismertség növekedését.
  • Fizetett hirdetéseik fokozzák a zöld szemléletformálás intenzitását, mivel a zöldunió médiaportfólió tagjai hirdetési bevételeik egy jelentős részét sajátműködésükre fordítják.

E két egymást erősítő hatás eredményeként a hazai lakosság környezettudatos gondolkodásmódja és a társadalmi-gazdasági témákkal kapcsolatos érzékenysége folyamatosan fejlődik, gyarapítva így a zöld üzenetek befogadóinak létszámát is.

A környezettudatos tematikájú médiaportfólió folyamatosan bővül, a zöldunió várja az újabb tagok jelentkezését.

Forrás: Zöldunio.hu sajtóközlemény

 

Lapunk szerkesztősége médiatámogatóként üdvözli a zoldunio.hu elindulását. A CCO Magazin főszerkesztője Barát Tamás a zöldunio számára a következőt nyilatkozta: “Amikor annak a felkérésnek eleget tettem, hogy vállaljam el a zöldunió egyik védnöki funkcióját, akkor az vezérelt, hogy kifejezzem az örömömet, hogy létrejön a magyarországi média területén egy olyan szervezet, amelyik erősíteni kívánja Magyarországon egyrészt a környezettudatos gondolkodást, másrészt a szervezetek társadalmi felelősségvállalását, a szervezetek kommunikációja hatékonyságának növelésével, a tudatos és etikus kommunikáció szervezéssel.”