Digitális városok – városmarketing feladatok és megoldások

Lapunk a CCO Magazin szerkesztősége egy érdekes előadásra szeretné olvasónak a figyelmét felhívni. A Magyar Marketingszövetség oldalán megjelent Dr. Piskóti Istvánnak a Miskolci Egyetem Marketing Intézete igazgatójának az "okos városok" marketingjéről szóló előadása.Lapunk a CCO Magazin szerkesztősége egy érdekes előadásra szeretné olvasónak a figyelmét felhívni. A Magyar Marketingszövetség oldalán megjelent Dr. Piskóti Istvánnak a Miskolci Egyetem Marketing Intézete igazgatójának az “okos városok” marketingjéről szóló előadása.

Dr. Piskóti István előadásának a témája: “Digitális városok – városmarketing feladatok és megoldások”

Dr. Piskóti István szerint a városmarketing “a város versenyképességének, komparatív előnyeinek, vonzerejének feltárása, kialakításának, realizálásának segítése, kommunikálása, a helyi lakosság gazdasági , közösségi, kulturális és ökológiai értelemben vett jóléte növelése érdekében” fontos.

Az előadás teljes prezentációja ide kattintva letölthető, megtekinthető a Magyar Marketingszövetség honlapján.

 

Forrás: MMSZ