Ismét kiemelkedő siker volt a PR Akadémia

A Magyar Public Relations Szövetség honlapja örömmel számolt be arról, hogy "nemrég ért véget az idei PR Akadémia, amely három napra ismét Pécsre vonzotta a szakma közel száz képviselőjét. Harminc tartalmas előadás, kerekasztal beszélgetések és közös szabadidős programok adtak lehetőséget a résztvevőknek a legújabb trendek megismerésére, tapasztalatcserére a kollégákkal és kapcsolatépítésre."  Az idei PR Akadémia kapcsán szeretnénk megosztani olvasóinkkal a rendelkezésünkre bocsátott előadások anyagát és s idézünk néhány, a sajtóban megjelent híradásból is.A Magyar Public Relations Szövetség honlapja örömmel számolt be arról, hogy “nemrég ért véget az idei PR Akadémia, amely három napra ismét Pécsre vonzotta a szakma közel száz képviselőjét. Harminc tartalmas előadás, kerekasztal beszélgetések és közös szabadidős programok adtak lehetőséget a résztvevőknek a legújabb trendek megismerésére, tapasztalatcserére a kollégákkal és kapcsolatépítésre.”

Az idei PR Akadémia kapcsán szeretnénk megosztani olvasóinkkal a rendelkezésünkre bocsátott előadások anyagát és s idézünk néhány, a sajtóban megjelent híradásból is.

Előadások

A II. PR Akadémia szervezői igéretet tettek arra, hogy az akadémia honlapján amely előadás rendelkezésükre áll, azokat megjelentetik majd. Amikor ezek megjelennek, erre felhívjuk majd olvasóink figyelmét. 

A II. PR Akadémia első napján került sor lapunk a CCO Magazin főszerkesztőjének Barát Tamásnak a "pr-időjárás előrejelzés" című előadására. A II. PR Akadémia első napján került sor lapunk a CCO Magazin főszerkesztőjének Barát Tamásnak az előadására. A “pr-időjárás előrejelzés” című, a public relations jövőjéről szóló előadás szövege ide kattintva elolvasható, a power point prezentáció ide kattintva letölthető.

 

 

 

Sajtófigyelés

(szubjektív sajtófigyelés: kiemelések a CCO Magazin szerkesztőségétől)

 

Ismét PR Akadémia Pécsett, új tanulmánykötet a PR elméletéről és gyakorlatáról

“Július 6. és 8. között ismét Pécs városa ad otthont a nagy sikerű nyári PR Akadémiának, amelyet Magyar Public Relations Szövetség a Pécsi Tudományegyetemmel közösen rendez abból a célból, hogy új minőséget teremtsen a Public Relations hazai kommunikációjában”

 

A “szexi” CSR is téma lesz a pécsi PR akadémián

“A háromnapos rendezvény vezető témái a következők lesznek: – 25 év távlatai, – a public relations következő 25 éve; – a “szexi” CSR –
kihívások és válaszok, – a társadalmi feszültségek és a public relations.
Az Akadémián ezúttal is a magyar PR szakma jeles tudósai és vezetői tartanak előadásokat és foglalkozásokat, de az előadók között szerepelnek majd az ifjú generáció képviselői is.”

 

Elkezdődött a II. PR Akadémia Pécset 

“A mai napon megkezdődött A II. PR Akadémia, a Magyar Public Relations Szövetség és a Pécsi Tudományegyetem FEEK karának szervezésében. A II. PR Akadémia első napján az akadémia hallgatói előadásokat hallgattak meg a public relations múltjával, jelenével és jövőjével kapcsolatosan. Az idei PR Akadémia apropóját a Magyar Public Relations Szövetség 25. születésnapja szolgáltatta.”

 

Pécsen került megrendezésre a II. PR Akadémia

“A II. PR Akadémia első napján az akadémia hallgatói előadásokat hallgattak meg a public relations múltjával, jelenével és jövőjével kapcsolatosan. Az idei PR Akadémia apropóját a Magyar Public Relations Szövetség 25. születésnapja szolgáltatta, ezért Galánfi Csaba, az MPRSZ korábbi elnökségi tagja, a public relations, a magyar pr-szakma negyedszázados múltjára emlékezett.”

 

Tanulás és Szórakozás- A II. PR Akadémia beszámolója 2015. július 9.

“A három nap során az előadók beszéltek a PR-esek szerepéről mint céges, mint társadalmi konfliktusok kezelésében, esettanulmányok sorával gyakorlati példákat tártak fel, de szó volt a társadalmi felelősségvállalás fontosságáról és persze a szakma jövőjéről is. Barát Tamás a demokrácia megfelelő működésének fontosságát hangsúlyozta, ami nélkül nincs PR, a jövőt a proaktív gondolkodásban és az alulról szerveződő kezdeményezésekben látja. A New York-ból skype-ról bejelentkező előadó azt is elmondta, hogyan látja a közelgő trendeket: Megnő a vizuális tartalmak szerepe, az adattárolás sajátgépről a felhőkre tolódik át, valamint az oktatási tartalmak lesznek a menők. Az előadások végén az első két napon kerekasztal-beszélgetéseken ízlelgették tovább a nap témáit a résztvevők, az utolsó napon pedig okleveleiket vehették át, a program zárásaként. A Pécsi Tudományegyetem a jövőben is örömmel támogatja az akadémiát, a szervezők pedig azt remélik, a program megéri majd 25. évét, akár a PR Szövetség.”

 

A PR Fiesztája másodszor is Pécsett

“A megnyitón Dr. Sós Péter János beszélt a szakma kihívásainak talán legfontosabbjáról: a PR szakma megértetéséről és elfogadtatásáról a közönséggel, hisz az emberek többsége még mindig nincs tisztában e terület pontos definíciójával (bár az elmúlt három nap bebizonyította, hogy definíció helyett inkább a dolog esszenciáját kell megragadnunk).
A program amellett, hogy kvázi szakmai fórumként működik, a generációk találkozását is fontosnak tartja, a szakmai tapasztalatok és szemléletmódok megosztása pedig éppúgy hasznos volt a fiataloknak, mint a régóta a szakmában tevékenykedőknek.”

 

További sajtókivágatok az MPRSZ oldalán olvashatók: A II. PR Akadémiáról írták

II. PR Akadémiáról Illés Anett készített fotóriportot. A képek az MPRSZ Facebook oldalán tekinthetők meg.

 

Forrás: MPRSZ