Két Bronz Penge a K&H-nak

Két Bronz Penge díjat nyert a K&H Csoport az Arany Penge 2015-ön. Jutalmazták a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedőt, valamint a személyi kölcsönt népszerűsítő iShadow megoldást. Az Arany Pengén az újszerű ötleteket és kommunikációs megoldásokat díjazza a zsűri. - jelentette be sajtónyilatkozatában a K&H Csoport Kommunikációs igazgatósága.Két Bronz Penge díjat nyert a K&H Csoport az Arany Penge 2015-ön. Jutalmazták a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedőt, valamint a személyi kölcsönt népszerűsítő iShadow megoldást. Az Arany Pengén az újszerű ötleteket és kommunikációs megoldásokat díjazza a zsűri. – jelentette be sajtónyilatkozatában a K&H Csoport Kommunikációs igazgatósága.

 

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 1999 óta évente jutalmazza a zsűri által leginkább kreatívnak ítélt megoldásokat. 2011 óta létezik a PR kategória, CSR megoldással azonban idén először lehetett nevezni. Minden kategória esetében a díjazásnál a kiemelt szempontok között szerepelt, hogy jó ötletről legyen szó, melynek kommunikálása során a megközelítés újszerű.

A K&H Csoport két programmal is indult: PR megoldások/CSR megoldások kategóriában a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel, valamint Indoor/Instore megoldások/Egyéb különleges, újszerű indoor megoldások kategóriában a K&H személyi kölcsönt népszerűsítő iShadow-val. A 66 főből álló szakmai zsűri Bronz Pengével jutalmazta mindkét megoldást.

A K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő általános iskolásoknak szóló egész éves pénzügyi oktatási, felkészülési lehetőség, valamint tudásbeli megmérettetést igénylő, többfordulós verseny.  A program része egy módszertani oktatóvideó-sorozat pedagógusoknak, valamint egy munkafüzet is, további feladat-javaslatokkal. A vetélkedősorozatot az utóbbi évek során végig kiemelt sajtóérdeklődés övezte, amely szintén fontos szempont volt a díjazásnál.

A K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő megvalósításában a K&H Csoport az LWp Kommunikációs ügynökséggel dolgozik együtt.

Az iShadow-ban a K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányában a Bank egy Magyarországon korábban még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel lepte meg a Corvin Plaza látogatóit, akik maguk hozhattak létre egy reklámárnyjátékot. A két méter magas installációt mobiltelefonnal megvilágítva a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképe, egy repülő jelent meg azok előtt, akik kíváncsiságukat nem leplezve bekukkantottak a dobozba. Az installáció, melyet a Laboratory Group reklámügynökség valósított meg, tavaly nyáron egy hónapon át volt látható a bevásárlóközpontban.

„Kampányainkban, programjainkban mindig keressük az újszerű, figyelemfelkeltő megoldásokat annak érdekében, hogy ezzel is kifejezzük, hogy a K&H elkötelezett a folyamatos megújulás, az igényekre való érzékeny reagálás mellett. A pozitív visszajelzéseket, mint hogy a sajtó rendszeresen beszámol programjainkról, illetve évről évre nő a pénzügyi oktatási programunkhoz csatlakozó iskolák és diákok száma, megerősíti a szakmai visszajelzés is, mint amilyen az Arany Penge pályázaton elért két Bronz Penge díj is” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

Forrás: K&H Csoport sajtóközleménye