Magyar „Fenntarthatósági Csúcs” Konferencia

Másodszor kerül megrendezésre a Magyar „Fenntarthatósági Csúcs” Konferencia. Az idei konferencia és kiállítás fő gondolatköre: „Fenntarthatósági Csúcs” A gondolkodás-, értékrendváltás és cselekvés jegyében. A konferencia egyik fontos témája a CSR lesz. Lapunk, a CCO Magazin a Magyar „Fenntarthatósági Csúcs” II. médiatámogatója.


 

 

 

 

 

„Fenntarthatósági Csúcs” Időpont: 2011. november 23-24. (szerda-csütörtök)  Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Mozicsarnok

2010. novemberében széles körű társadalmi párbeszéddel indult az „Első Magyar Fenntarthatósági Csúcs” konferenciasorozat. Közel 500 résztvevő, köztük több mint 50 előadó gondolkodott együtt két napon át, s jutott arra a felismerésre, hogy hazánkban is nagyon sokan vagyunk, akik tesznek, és még többet szeretnének tenni világunk fennmaradása, élhetőbbé válása érdekében. Sokan vagyunk, de nem elegen. A civil szervezet képviselője, a pedagógus, az orvos a konferencián értette meg, hogy az üzleti szektor szereplői és a kormányzat felelős vezetői is ugyanúgy felelősséget éreznek s cselekednek a maguk területén, mint ők maguk. Páratlan társadalmi támogatottságot kapott a rendezvény. A társadalmi párbeszéd folytatásában mindannyian egyetértettünk. Mert sokan vagyunk, de még nem elegen.

A Magyar „Fenntarthatósági Csúcs” II. konferencia ismét a hazai szereplőket hívja egybe, szembenézésre és cselekvésre. Eljött a konkrét tettek ideje. Az idei konferencia fő témája: mit tesz, és mit tehet az egyes ember azért, hogy egyéni, családi, nemzeti és globális szinten megváltozzanak a negatív folyamatok. Vessünk számot értékrendjeinkkel, vonjunk párhuzamot a civilizált világ értékrendjei és a Föld természeti erőforrásainak kiszipolyozása, tönkretétele között! Fogalmazzuk meg együtt azokat az értékeket, értékrendváltást, amely mentén fenntarthatóvá válhat saját életünk és unokáinké is, itt a Földön!
A nemzeti „Fenntarthatósági Csúcs” fontos küldetése megmarad: a konferencián létrejött tudások megőrzése, a széles nyilvánosság felé közvetítése. Tehát a társadalom szereplői felelősségérzetének erősítése, a jó példák mintaként közvetítése, az üzleti érdekek és a fenntarthatóság szempontjainak harmonizálása.

A konferencia programja ide kattintva elolvasható.