A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete november 27-én rendezi meg a Piackutatás Napját. A Piackutatók Magyarországi Szövetsége és az ESOMAR mint szakmai partner vesz részt a rendezvény szervezésében.
Az esemény vendégelőadója Jonathan Gable, a Brainjuicer németországi ügyvezető igazgatója, előadásában a kutatásban szereplő új vonulatot jelenít meg, amelynek fókuszában a döntéshozatal áll:
“Feel – Do – Think: a new way of understanding consumers using Behavioural Economics”
A konferencia arra keresi a válaszokat és eseteket, hogy a magatartási, viselkedéstudományi megközelítés hogyan inspirálja a piackutatást és a marketinget jobb megoldásokra.
A Behavioural Economics új áramlatában több kérdés vizsgálható:
- A fogyasztó által használt heurisztikák – a fogyasztók sokszor nem logikus, merev szabályok alapján hoznak döntést, hanem általában sokkal kevesebbet gondolkodnak, mint ahogy azt hiszik.
- A döntéshozatal keretezése – vagyis milyen egyéni történetek, anekdoták, sztereotípiák befolyásolják az információfeldolgozást, döntéshozást?
- Hogyan befolyásolják egyes piaci anomáliák a fogyasztói döntéseket?
A konferencia előadásai rugalmasan e kérdésekre épülnek fel.
A Piackutatás Napjára szeretettel hívjuk és várjuk mind a megrendelői, mind a kutatói oldal képviselőit, valamint a szakirányú egyetemi képzésben résztvevő hallgatókat, akik érdeklődnek azon új típusú megoldások iránt, amelyek lehetőséget biztosítanak a fogyasztók döntéseivel kapcsolatos insight-ok kutatása és ezek hatékonyabb hasznosulása iránt.
Részletes program és regisztráció a www.piackutatasnapja.hu oldalon.