Feljövőben a BTL

Az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. kutatási ismertetőjéből kiderül, hogy az elmúlt három év Out-of-Home kampányainak vizsgálata megvilágította, hogy a BTL hirdetések eredményei ugyan még elmaradnak az ATL mögött, de közelítik őket.

A már nem annyira újszerű hirdetési forma lendületet adhat az egész OOH piacnak is. A BTL hirdetések egyre nagyobb számban képviseltetik magukat a közterületi kampányok között, és egyre többször kapcsolódnak a nagyobb méretű ATL kampányokhoz.

A POSTerTEST kutatások között is növekvő számban képviseltetik magukat, így már elég adat áll az Ipsos Zrt. rendelkezésére, hogy átfogó elemzést készítsen a kampányhatékonyságról. Az észlelések átlagai alapján látható, hogy az OOH BTL kampányok még elmaradnak az ATL kampányoktól, viszont a trendek alapján az is világosan kirajzolódik, hogy egyre jobban felzárkóznak mögéjük.

A vizsgálat eredményei ide kattintva elérhetők.