Marketingkommunikáció – A legjobb befektetés

A BKIK és a Piac & Profit közösen tréninget szervez kkv-vezetőknek, marketingmunkatársaknak 2012. április 19.-én. Lapunk közli a tréning felhívását.

A legjobb termék sem tudja magát eladni önmagában, jól felépített marketingkommunikáció nélkül!

 

A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vagyunk ugyanis, akik úgy gondoljuk, hogy ha van egy jó termékünk, projektünk, az önmagában elegendő a sikerhez. Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik. A rendezvény egyik célja, hogy konkrét érvekkel meggyőzze a kkv-k vezetőit a marketingkommunikációs tudás nélkülözhetetlenségéről, az arra figyelés közvetlen és közvetett üzleti hasznáról.
A BKIK és Piac & Profit közös szervezésű tréningjén a szakértők végigvezetik a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóin, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is.
Mert a sikeres kommunikáció nemcsak tudás, hanem képesség is!
A tréning előadói különösen fókuszálnak arra, hogy a kis- és középvállalatok nem rendelkeznek a hagyományos marketingkommunikációhoz (hirdetések stb.) szükséges pénzügyi forrásokkal, valamint magasan képzett, szakértő munkatársakkal. Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.

Tréning
Időpont: 2012. április 19. (csütörtök), 9.30-16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Regisztráljon és vegyen részt tréningünkön!

Tematika

  • A marketingkommunikáció objektív oldala. Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében? A Swot-elemzésről, a versenytársfigyelésről, a konkurenciaelemzésről, a célcsoport meghatározásáról.
  • A marketingkommunikációs stratégia megvalósítása. Tippek-tanácsok. Termék-, szolgáltatás- és árpolitika kialakítása, médiatervezés, szelekció, testreszabott megoldások portfóliójának kialakítása, megszervezése hatékony, költségkímélő módon.
  • Kkv-knak előnyös, testreszabott marketingkommunikációs eszközök, módszerek, technikák. Internetközösségi oldalak, e-DM, hírlevél, gerillamarketing, szórólap, kapcsolatrendszer, személyesen kialakított PR, imidzs, reklámajándék, üzleti kommunikációs technikák, közvetlen vevőelérésre hatékony egyéb módszerek stb.
  • A szubjektív vonal. A céged te vagy! A kkv tulajdonosának, vezetőjének személyisége, adottságai, képességei és a jó marketingkommunikáció összefüggései. Használjuk ki adottságainkat cégünk imidzsének, ismertségének, sikerének érdekében. A személyiség ismertségének, kapcsolatainak előnyei. Mikre figyeljünk, amikor el akarjuk adni cégünk termékeit?

Trénerek, előadók:

  • A háziorvos: Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója.
  • Horváth Krisztina marketingtanácsadó, Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.
  • Nagy Márton kreatív igazgató, Scholz & Friends.
  • Demcsák Mária főszerkesztő, Piac & Profit.

Részvételi díj (tartalmazza a kávét, üdítőt, ebédet, aprósüteményt): 18 000 Ft + áfa
Részvételi létszám: max. 50 fő.
Várjuk jelentkezését, regisztráljon mielőbb!
További információ és regisztráció: www.piacesprofit.hu