ReklámFESZT az Akváriumban

Régóta hangoztatott vágy, hogy a marketingkommunikációs szakma egyes részterületei összehangolva, egységet alkotva hozzanak létre valami olyat, amely méltó a reklámvilághoz, valós képet mutat a szakmáról a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt; mindezt úgy tudja megtenni, hogy az egyes területek képviselői piaci súlyukhoz mérten, méltó egyedi megjelenést kapjanak, de egy nagyívű összefogás keretében valósítsák meg. Ezzel a céllal született meg ReklámFESZT alapötlete. A ReklámFESZT időpontja: 2012. szeptember 18 – 21. Helyszín: Akvárium Klub 1051 Budapest, Erzsébet tér

 

A Reklámfeszt megrendezésében a kezdeményezést az MRSZ vállalta fel, és további tizennégy szakmai szervezet csatlakozott:

a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ),
a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA),
az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT),
a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ),
az Interactive Advertising Bureau (IAB Hungary),
a Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ)
a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)
a Professzionális Piackutatók Társasága (PPT)
a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE)
a Média Unió a Társadalmi Tudatformálásért Közhasznú Alapítvány

A ReklámFESZT egy olyan eseménysorozat, ahol a lehető legtöbb felületen, közegben, formában és módon mutathatja meg a marketingkommunikációs szakma ezer oldalát. Ez a rendezvény lehetőséget ad arra a szakma elkötelezettjeinek, hogy egy olyan platform jöhessen létre, ahol mindenki könnyedén megtalálja azt, amely számára fontos, aktuális és érdekes. Ezen az eseményen minden a reklámról szól – a reklámkészítőkről, a reklámnak felületet adókról, a reklámot kutatókról, a reklámot fogyasztókról, a magyar és a nemzetközi reklámvilágról, és mindenről, amely valamilyen módon kapcsolódik ehhez a területhez.

A ReklámFESZT első napján a Magyar Public Relations Szövetség egy mini-konferenciával gazdagítja a programot. A nyitó nap délutánja “PR-Nap” lesz: HÍR – NÉV – MÁS címmel. Az esemény kiváló alkalom a kapcsolatok ápolására, az ismerkedésre és a találkozásokra. A “PR-Nap” vagy inkább délután programja ide kattintva érhető el.

 

Forrás: reklamfeszt.hu – MRSZ / MPRSZ