Tendergyőzelem a Coca-Cola 23 országos nemzetközi pályázatán

A Carnation nyerte el Coca-Cola közép- és dél-európai központja által újonnan kiírt, 23 országot érintő online tenderét.

Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a Carnation kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a lokális változatok elkészítéséig.

A meghívásos tenderen 4 regionális – magyar, lengyel, olasz és bolgár ügynökség – közül a Carnation-re esett a Coca-Cola választása. Az ügynökség már két éve dolgozik a Coca-Colának, azóta számos kreatív és média kampányt valamint díjnyertes alkotást készített az üdítőital-vállalatnak: Fanta Jamaikanizálj!; Coke Club website; RoboCoke a Coca-Cola MSN agent-je. A hazaiak mellett többországos projektekben is részt vett a full service ügynökség: Openappiness; Fanta Bongo, Fanta Shokata, Nestea 7 Natural Wonders projekt.

„Az ügynökség nemzetközi tapasztalata, regionális kapcsolatrendszere és ereje valamint a korábbi sikeres többországos projektjeink miatt döntöttünk a Carnation mellett.” – nyilatkozta Weisz Attila, a Coca-Cola közép- és dél-európai központjának Digitális Marketing Vezetője.

A Carnation a jövő évben Közép- és Dél-Európa 23 országában valósítja meg a Coca-Cola nemzetközi online kampányait. A tervek szerint a budapesti irodában készülnek el a nemzetközi anyagok, a lokális adaptációt pedig részben a Carnation Group bukaresti irodája, részben pedig más országbeli együttműködő partnerei végzik.

Forrás: Carnation