TOP 10 Call Center díj

TOP 10 Call Center DíjA Call Center szakma az elmúlt években egyre népszerűbb, és egyre nagyobb létszámot foglalkoztat, így természetes volt, hogy egy szakmai megmérettetés, díj megjelenjen a piacon.

A TOP 10 Call Center díj a Gfk nemzetközileg is elismert és kipróbált díja, amelyhez szigorú szigorú szakmai sztenderek és módszerek és módszerek tartoznak. A díjat a Gfk a korábbiakban már több országban bevezette, és igen rangos elismeréssé tette.

A hazai megmérettetés során is azokat a szakmai alapokat és elveket alkalmazták, amelyek a kutatásokat mindenkor jellemzik. Előre meghatározott volt próbatelefonok mennyisége, időzítése, mind a szituációk tartalma és – természetesen – az értékelés szempontrendszere is. A kiugró jelenségek elkerülése érdekében több hívást indítottak, valamennyi mért CC esetében azonos mennyiségűt.

A végső eredmény az egymástól független kérdezők, mistery callerek egyesített véleménye alapján született meg.

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center díj elnevezésű verseny, kiosztották a “Kiváló Call Center” címeket. A Gfk Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is értékelték az ún. próbahívás módszer segítségével.

A díjazottak:

Általános ügyfélszolgálat terén:
Raiffeisen Bank, Aegon, Vodafone, EdF Démász.

Panaszkezelés területén:
MKB, Aegon, Vodafon, EdF Démász
Jól látszik, hogy aki figyel az ügyfeleire, az ügyfélkiszolgálásra, az több kategóriában is díjazott lesz, hiszen az MKB és a Raiffeisen is kapott még díjat az értékesítés területén is.

A díj érvényessége egy év, addig viselheti azt, aki elnyerte, és a következő évi megmérettetésen ismét megvédheti megszerezett címét.

Bohnné Keleti Katalin
Forrás: elegedettseg.hu