MBM – A könyv, ami megváltoztatja az üzletről alkotott gondolkodást

Egy új szak-könyv megjelenéséről kapott hírt szerkesztőségünk. A Marketing112 hasábjain olvastuk, hogy a héten megjelenik Miklovitz Norbert MBM, vagyis Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés – az üzleti életben című szakkönyve.Egy új szak-könyv megjelenéséről kapott hírt szerkesztőségünk. A Marketing112 hasábjain olvastuk, hogy a héten megjelenik Miklovitz Norbert MBM, vagyis Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés – az üzleti életben című szakkönyve.

A könyvről mondja a szerző: “Az első valódi könyvem 2013. december 12-én jelenik meg. A könyv 12-én érkezik meg a nyomdából, akkor postázzuk az előrendelőknek, este pedig közönségtalálkozóval egybekötött könyvbemutatót szervezek Budapesten, ahol nem csak a személyes átvételre rendelt könyveket lehet átvenni, hanem bárki eljöhet megvásárolni azt, megismerkedni a témával, velem. Dedikálásra is lesz lehetőség.”

Miklovitz Norbert szerint: “Sokan azt gondolják, az üzletelés, az online marketing abból áll, hogy a különböző, rendelkezésre álló kommunikációs csatornákat, eszközöket, kapcsolatfelvételi lehetőségeket alkalmazzuk. Én azt állítom, hogy ez megváltozott és ezt, a könyvem 270 oldala mindegyikén – példákkal, sztorikkal – be is bizonyítom. Megmutatom, hogy ma már nem elég az eszközt ismerni, hanem tudni is kell azt használni. Hiszen nem elég, hogy hogyan vesszük fel a kapcsolatot, hogyan tárgyalunk, hogyan ülünk, de az sem mindegy a weboldalon jobb vagy bal oldalon van az információs dobozunk, millió apró részlet…elmondani is nehéz! Ezért írtam le.”

 

A könyv szerzője szerint a fenti ábra azt mutatja, hogy mely témakörökben kereste meg azt, hogy mitől függ az üzleti siker? Miklovitz Norbert azokra a kérdésekre keresi könyvében a választ, miszerint: “Hogyan lehetünk hatással a partnerünkre és a leendő ügyfeleinkre? Hogyan legyünk meggyőzőek, megnyerőek, hogyan érveljünk vagy éppen mitől függ az, hogy az ügyfél mellettünk dönt-e vagy sem?”

A könyv bemutatójára, a közönségtalálkozóra, dedikálásra a könyv szerzője szeretettel vár minden érdeklődőt 2013. december 12-én 16:30 – 17:45 között, a Zipernowsky Tudományok és Művészetek Házában Budapest, 1114 Bartók Béla út 33.

Forrás: Marketing112 sajtóközlemény