Média és Társadalom – társadalmi (közösségi) média

Felhasznált irodalom:
•    Edward Bernays: Cristalizing Public Opinion 1923
•    Anthony Giddens: Szociológia Osiris Kiadó 1995
•    Bernáth László, Szigethy András, Cserhalmi Imre, Földes Anna, Horváth János, Farkas Zoltán: Műfajismeret MÚOSZ Bálint György Újságíró-iskola 1997
•    Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv Bagolyvár Könyvkiadó 1998.
•    Domokos Lajos: Press Teleschola Könyvek 1998
•    Barát Tamás: A bizalom tolmácsai Medipen 2001
•    CERP Európai Public Relations Confederation „EPR paper” http://www.fibraco.hu/eprrec.htm
•    Social Media Revolution c. film (részlet) http://www.youtube.com/watch?v=sIFYPQjYhv8
•    Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata Egyesült Nemzetek Szervezete Közgyűlése 1948. December 10.
•    CCO Magazin www.cco.hu
•    Facebook www.facebook.com –  Life on Facebook
•    Social marketing http://varaljay.com/hu/
•    Az e-pr tantárgy (táv)oktatási oldala http://epredu.pbworks.com/w/page/5121022/FrontPage
•    Az e-pr, avagy a public relations és az internet kapcsolata http://www.fibraco.hu/epr.htm
•    Viviane Reding az EU információs társadalmi és médiaügyi biztosa nyilatkozata 2010 www.europa.eu

Oldalak: 1 2 3 4 5 6