Nemzetközi tender siker

Ausztriában, az osztrák GSK Pharma 5 országos Közép-Európai területre kiírt tenderén nyert a Republic Group. A kampány célja a hepatitis A és B fertőzés veszélyére való figyelemfelhívás.Ausztriában, az osztrák GSK Pharma 5 országos Közép-Európai területre kiírt tenderén nyert a Republic Group. A kampány célja a hepatitis A és B fertőzés veszélyére való figyelemfelhívás.

Az ügynökségeknek egy integrált non-branded kampányt kellett tervezniük, amelynek célja, hogy az ügyfél által meghatározott célcsoport figyelmét felhívják a hepatitis A és B fertőzés kockázatára. A kampány fő üzenete, hogy a veszély Ausztriában, illetve a többi országban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Magyarországon is jelen van, nem kell messzire utazni ahhoz, hogy találkozzunk a veszélyes vírussal.

Két kreatív koncepció került a döntőbe, a végleges döntés előtt a GSK egy 400 fős célcsoporton tesztelte őket Ausztriában. Ennek eredményeként került ki győztesen a Republic Group. Koncepciójuk arra az analógiára épít, hogy a legveszélyesebb dolgok sokszor nem elrettentőek, hanem épp ellenkezőleg: vonzóak, ellenállhatatlanok. A kreatívokon olyan tárgyak szerepelnek, amelyek nagyon vonzóak, azonban könnyen hepatitis fertőzés veszélyét hordozhatják magukban. A kampány felhívja a figyelmet arra, hogy megfelelő megelőzéssel nem kell ellenállni a jó dolgoknak.

Ausztriában áprilistól május végéig futott a kampány, amely a következő eszközöket használta csatornaként: sajtóhirdetés, járműreklám, banner kampány, illetve éttermekben és egyéb szórakozóhelyeken indoor plakátok, képeslapok és tükör reklámok formájában találkozhattak az üzenettel. A kreatívok a kampányoldalra terelték az embereket, ahol további hasznos információkat tudhattak meg a vírusról és a megelőzésről, amelynek leghatékonyabb formája a védőoltás. 

Forrás: sajtóközlemény