PR News’ CSR Awards

A PR News, a pr-szakma egyik legelismertebb szaklapja, amely immár 67 éve, hetente a legfrissebb adatokat, ötleteket, statisztikákat szolgáltatva segíti a kommunikációs szakemberek törekvéseit, idén újra megrendezi a PR News’ CSR Awards versenyt, ráirányítva a figyelmet a Szervezetek Társadalmi Felelősségvállalására (CSR).

 

PR News’ CSR Awards elnevezésű díj az utóbbi évben folytatott CSR kampányok sikerességét és hatékonyságát hivatott elismerni és bemutatni szélesebb szakmai körökben az egyes kategóriák győztesei számára.

A díj, az iparágon belül a legjobb referencia arra, hogy a díjazottak a társadalmi felelősségvállalás és a zöld kampányok területén a legerősebb, leghatékonyabb és legsikeresebb módszereket dolgozták ki.
Idén is, mint 2008 óta minden alkalommal, az elismerésen túl a díjazottaknak lehetőségük nyílik arra, hogy bemutatkozzanak és a figyelmet a sikeres CSR kampányaikat megvalósító embereikre irányítsák.
A nyerteseknek az utóbbi 12 hónapban véghezvitt munkája bizonyítja majd, hogy a goodwill, a jótékonyság és a munkavállalókkal szembeni elkötelezettség hatással van a szervezethez kapcsolódó közösségre, még a legalsóbb szinteken is.

A PR News’ CSR Awards elismeréseket 2012. április 17-én adják majd át.

A versenyben való részvételre november 11-ig lehet a PR News internetes oldalán jelentkezni a következő kategóriákban:
–    Éves jelentés
–    Blog
–    Közösségi ügyek
–    Vállalati-közösségi partnerkapcsolat
–    CSR fillérekből
–    Kommunikációs sokszínűség
–    Kapcsolat az alkalmazottakkal
–    Dolgozói Önkéntes Program
–    Esemény: CSR/Green Focus
–    Facebook Kommunikációs Kampány
–    Zöld PR Kampány
–    Hírességek csarnoka
–    Emberi Jogok/ Szociális Igazságosság Kommunikáció
–    Médiakapcsolatok
–    Nonprofit/ Vállalati Partnerség
–    Filantrópia Kommunikáció
–    Pro Bono kategória
–    Termék Design/ Redesign
–    Újrahasznosítási Program
–    Szociális Jó
–    Közösségi Média Kampány
–    Twitter Kommunikáció
–    Az érdekelt felekkel folytatott párbeszéd
–    Az Év Szállító/ Eladó Partnere
–    Fenntarthatósági/ CSR-jelentés
–    Videó Kezdeményezés
–    Önkéntes Program
–    Munkahely Innováció
–    Environmental Stewardship
–    Corporate-Community Partnership
–    Cause Branding Campaign

További Exclusive kategóriák: 
– Az év CSR szakembere
– CSR Ügynökségi A-list

Vállalatok:
–    Vállalat 1000-10.000 alkalmazottal
–    Vállalat 10.000-25.000 alkalmazottal
–    Vállalat kevesebb, mint 1000 alkalmazottal
–    Vállalat több mint 25.000 alkalmazottal

Forrás: www.prnewsonline.com