PR News’ Digital PR Awards

A PR News szakmai folyóirat újabb lehetőséget kínál a Public Relations területén tevékenykedő szakembereknek arra, hogy ismét bemutassák munkáikat. A folyóirat meghirdette a PR News’ Digital PR Awards versenyét.

Az elismerés az idei évben azoknak jár majd, akik a digitális tér lehetőségeit felismerve, képesek voltak újszerű és kiváló kezdeményezésekkel élni az iparág területén. A kitüntetéseket azok az emberek illetve szervezetek kapják akik, megértették a digitális tér hatalmát, képesek javukra fordítani azt és nem haboztak vállalni a kockázatot.

A szakemberek azt várják, hogy ez a lehetőség a későbbiek során jelentős befolyással lesz az iparágra, hiszen a kitüntetések meghatározóak lehetnek az erőviszonyok további
alakulásának szempontjából is.

A jelentkezés lehetősége világszerte adott, egyének és csapatok számára, profitorientált
és nonprofit cégeknek, vállalatoknak, reklám cégeknek, kormányzati és nem kormányzati
csoportoknak, illetve akár egyéni vállalkozóknak is.
Az érvényes pályázat leadásához mindössze arra van szükség, hogy a nevezésre
jogosító kampány, részben vagy teljesen 2011. január 1 és 2012. július 6 között kerüljön
lebonyolításra.
A pályázatok leadásának határideje 2012. július 13. melyet követően még ez év októberében
kerül megrendezésre New Yorkban a díjátadó ceremónia. A nyertesek továbbá bemutatásra
kerülnek a PR News különleges, Digital Awards-ról szóló kiadásában is.

APR News’ Digital PR Awards elismerés és a különdíjak a következő kategóriákban kerülnek kiosztásra:

  • Blog (Organization)
  • Blog (Person)
  • Blogger
  • Cause Marketing/CSR
  • Contest/Game
  • Crisis Management
  • Digital Communicator
  • Digital Marketing Campaign
  • Digital PR Campaign
    • 100k and under
    • 100k – 200k
    • 200k – 500k
    • 500k +
  • Digital PR Team of the Year/Corporate
  • Digital PR Team of the Year/Nonprofit
  • Email Newsletter/s
  • Employee Communications Online
  • Facebook Communications
  • Influencer Communications
  • Intranet
  • Listening Campaign
  • Location-Based Digital Campaign
  • Media Relations Campaign
  • Microsite/Custom Site
  • Mobile Campaign
  • Mobile App
  • Most Engaged Brand
  • New Digital Service/Product
  • New Site
  • Online Community
  • Online Newsroom
  • Podcast or Videocast
  • PR Firm of the Year: Digital
  • Public Affairs Campaign
  • Redesign/Relaunch of Site
  • SEO
  • Social Networking Campaign
  • Twitter Communications
  • Use of Facebook
  • Video
  • Viral Campaign
  • WOW Campaign

A jelentkezéssel kapcsolatos további információk ide kattintva megtalálhatók.

Forrás: PR News