Public relations, Hírnév és CSR a vállalkozások sikeréért

Az MPRSZ megrendezi Szegeden a kis és közepes vállalkozók kommunikációs szakmai napját.

Felelős vállalatnak lenni nem csupán a multinacionális cégek kiváltsága, gyakorlatilag egy olyan vállalatirányítási módszer, amelyet a cégek belső vagy külső kényszerből követnek. Ilyenkor a vállalat úgy működik, hogy figyelembe veszi a környezeti és társadalmi elvárásokat, és igyekszik folyamatos párbeszédet folytatni az ún. érdekgazdáival, azaz mindazokkal, akik érintettek a vállalat működésében. Ebbe a kategóriába tartozik például a környezetvédelem, a munkahelyi egyenlő bánásmód, vagy az etikus magatartás. 

A modern vállalatvezető talán legfontosabb feladata a vállalat hírnevéről való gondoskodás, ez ma már mérhető módon megmutatkozik a cégek pénzügyi eredményében is. A hírnév bizonyíthatóan hozzásegíti a vállalatot átvészelni a nehéz időszakokat is. A szakmai nap tehát a hírnév és a felelős vállalti magatartás témakörében segíti eligazodni a résztvevőket, érdeklődőket.

Időpont: 2010. október 26., 10.00 óra

Helyszín: Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (Szeged, Párizsi krt. 8-12., Rainer Ferenc nagyterem)

A részletes program az MPRSZ honlapján olvasható

Minden érdeklődőt szeretettel várunk! A részvétel DÍJTALAN, de regisztrációhoz kötött! A részvételi szándékot a MPRSZ Titkárságán kell jelezni mprsz@mprsz.hu

MPRSZ