11. Arany Penge Kreatív Fesztivál

A MAKSZ által szervezett, immár 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon 12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldásait díjazták. Az év ügynöksége a HD Group lett. A cég öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.

Kiosztották a díjakat a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon

Az év ügynöksége a HD Group lett, amely öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.

A legkreatívabb marketingkommunikációs megoldásokat díjazta a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének szervezésében megrendezésre kerülő 11. Arany Penge Kreatív Fesztivál. A versenyre érkezett 163 nevezésből 12 kategóriában 15 kreatív ügynökség alkotását részesítette elismerésben a szakmai zsűri.

Az év ügynöksége a HD Group lett, amely öt díjjal lett gazdagabb: Ezüst Pengét kapott a progresszív és integrált kategóriában, valamint három Bronz Pengével jutalmazták direkt marketing és sales promotion kampányait.

Eredményesen szerepelt a Proud is, amelynek 2009-es Sziget kampánya filmes és egyéb online kategóriában is aranyat ért. A társadalmi kategória győztese a DDB lett az Amnesty International számára készített 1%-os kampányával, de a Cluso is szerzett egy aranyat a Vaterának megálmodott integrált megoldásával, valamint egy ezüst pengét sales promotion kategóriában.

Sajtó-, beltéri-, vásárláshelyi- és rendezvény kategóriában idén nem osztott a zsűri díjat, mint ahogy az Arany Borotva sem talált gazdára.

A további díjazottak az Aranypenge honlapján, itt olvashatók.

Forrás: aranypenge.hu és mediapiac.com

CCO/FPI info