Hisztéria Krízis Klub

A CCO Magazin szerkesztősége egy érdekes hírt kapott a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs tagozatától. A hír szerint megrendezték a Hisztéria Krízis Klub következő eseményét, amelynek a témája a "Pénzintézeti botrányok és a kríziskommunikáció" volt.A CCO Magazin szerkesztősége egy érdekes hírt kapott a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs tagozatától. A hír szerint megrendezték a Hisztéria Krízis Klub következő eseményét, amelynek a témája a “Pénzintézeti botrányok és a kríziskommunikáció” volt.

 

MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat – Hisztéria Krízis Klub

Bőhm Kornél, az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozata vezetője a CCO Magazin kérdésére, válaszában kijelentette, hogy “A Magyar Public Relations Szövetség tavaly megalapított Kríziskommunikációs tagozata hozta létre az új szakmai fórumot, amelyen aktuális, széles nyilvánosságot érintő eseteket elemeznek, alapvetően a kríziskezelés, kríziskommunikáció szemszögéből.

Az elfogadott munkaprogram alapján az új tagozat felveszi és erősíti a kapcsolatot a nemzetközi társszervezetek hasonló tagozataival, munkacsoportjaival is, a tagozat munkáját hazai kríziskommunikációs fórumként becsatornázza a nemzetközi szakmai vérkeringésbe.”

Az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozata tagja lehet, aki egyetért a tagozat céljaival, törekvéseivel, munkájában aktív szerepet vállal, regisztráltatja magát az MPRSZ-ben, mint tag.

A CCO Magazin szerkesztőségében azt gondoljuk, hogy a magunk részéről ami segítséget csak lehet, megadunk a tagozatnak, hogy céljaik megvalósuljanak, a kríziskommunikációt a lehető legszélesebb körben megismerhessék. 

Bőhm Kornél, az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozata vezetője megküldte a CCO Magazin szerkesztősége számára az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat céljait és munkaprogramját. Ebből idézünk:

“A tagozat céljai

1.) Az MPRSZ, mint közhasznú szervezet tagozataként a kríziskommunikációs szakterületet felkarolni, az érdeklődők számára láthatóvá és érthetővé tenni.

2.) A hazai kríziskommunikációs szakemberek számára mértékadó szakmai platformot teremteni, ahol megvitathatják a terület legújabb fejleményeit, trendjeit és a legjobb gyakorlatokat.

3.) Hazai kríziskommunikációs fórumként becsatornázni a tagozat munkáját a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, felvenni és erősíteni a kapcsolatot a nemzetközi társszervezetek hasonló tagozataival, munkacsoportjaival.

4.) A terület jobb és hatékony képviselete érdekében együttműködni a hazai társterületekkel és társszövetségek képviselőivel.

5.) Iránymutató ajánlásokat és állásfoglalásokat előkészíteni a jelentősebb hazai és nemzetközi, kríziskezelést, kríziskommunikációt érintő ügyekben a szakma és a téma iránt érdeklődő szélesebb közvélemény számára.

6.) Elősegíteni, hogy a terület a hazai felsőoktatás szakirányú képzésének részévé váljon, segíteni és mentorálni a témát választó szakdolgozatok íróit.”