HR és kommunikáció együttműködése: avagy (meg)értjük egymást? (…és mások értenek minket?)

A Magyar Public Relations Szövetség honlapján hívják fel a figyelmet arra, hogy az MPRSZ Employer Branding Tagozata cikksorozatot indított a HR Portálon, Employer Branding témában. A cikkeket változtatás nélkül az MPRSz honlapja is közzéteszi.A Magyar Public Relations Szövetség honlapján hívják fel a figyelmet arra, hogy az MPRSZ Employer Branding Tagozata cikksorozatot indított a HR Portálon, Employer Branding témában. A cikkeket változtatás nélkül az MPRSz honlapja is közzéteszi.

A CCO Magazin szerkesztősége elolvasásra ajánlja a sorozat legújabb írását.

“Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez.”

A teljes cikk ide kattintva elérhető, elolvasható.