Marketing, public relations és reklám az egészségügyben – XIX. Országos Konferencia

A marketing, public relations és reklám az egészségügyben XIX. Országos Konferencia szervezői felhívást tettek közzé. A szervezők várják szakemberek jelentkezését, akik előadásukkal hozzájárulnának a konferencia sikeréhez.A marketing, public relations és reklám az egészségügyben XIX. Országos Konferencia szervezői felhívást tettek közzé. A szervezők várják szakemberek jelentkezését, akik előadásukkal hozzájárulnának a konferencia sikeréhez.

Marketing, public relations és reklám az egészségügyben

FÓKUSZBAN AZ EGYÉN(I)
Budapest, 2016. február 18.

A konferencia szervezői a felhívásukban felhívták a marketing, reklám és pr-szakemberek figyelmét arra, hogy “az egészségügyi- és egészségipari kommunikációs ágazat hagyományos’ seregszemléjén és seregszemléjével lehetőséget kívánunk biztosítani ahhoz, hogy az egészségügy és az egészségipar területén valamint az ügynökségeken dolgozó, a témakör iránt érdeklődő szakemberek közvetlenül is tájékoztatást és naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.”

A konferencia szervezői ebben az évben “az előadások fókuszába az egyént és az egyénit helyezzük, hiszen a marketing fejlődésének a szakirodalom szerint 1991-ben kezdő ún. társadalomközpontú korszakának főbb jellemzői közé tartozik, hogy nő az egyén elérésének szerepe, s megjelennek az ezt szolgáló technikák. A fogyasztók (ügyfelek, páciensek, véleményformálok) célzása, szegmentálása, az ügyfélszerzés és megtartás ma már szisztematikus, nemritkán komoly adatbázisra épülő kommunikációs stratégiát és tevékenységet igényel mind a vállalkozói, üzleti alapon működő, mind a nonprofit egészségügyi szervezetektől. Történik mindez egy olyan világban, amelyben nincs messze az az idő, amikor a (marketing)kommunikációs büdzsék nagyobb hányada jut majd a digitális csatornákra, s amelyben a vonatkozó jogszabályok nem – vagy csak alig – tesznek különbséget a társadalombiztosítási keretre elszámolható és a szabadon megvásárolható termékek (és szolgáltatások) reklámjai között.”

A referátumok mellett lehetőség van 20 perces előadások bejelentésére, amelynek elfogadásáról a beküldött kivonatok alapján a szervezők döntenek. Az összefoglalók kinyomtatásra kerülnek, és a konferencia honlapján is elérhetőek lesznek.

A szervezők kérik a lehetséges előadóktól, hogy az előadáskivonatot legkésőbb 2015. december 18-ig az Etalon ’95 Kft., Várhegyi László cégvezető részére szíveskedjenek megküldeni. (az elérhetőség ide kattintva megtalálható.)

A konferencia részleteiről ide kattintva lehet többet megtudni.

A konferencia szakmai védnöke a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK.hu)

 

CCO logo5 225pixLapunk, a CCO Magazin A marketing, public relations és reklám az egészségügyben XIX. Országos Konferencia Médiatámogatója.