Sándor Imre PR-díj: hét pályázat kapta meg idén az elismerést

Rekordszámú nevezés érkezett ebben az évben a Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente meghirdetett Sándor Imre PR-díjára. Idén tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét – egy hírnévmenedzsment és hat kommunikációs kampány – érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.Rekordszámú nevezés érkezett ebben az évben a Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente meghirdetett Sándor Imre PR-díjára. Idén tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét – egy hírnévmenedzsment és hat kommunikációs kampány – érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

 

Sándor Imre PR-díj 2015

A díjjal, melynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője, az MPRSz a pr-szakma legjobb munkáit ismeri el.

Az öttagú szakmai zsűri az értékelés eredményét egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: a szakmai eszköztár kiválasztása, a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

„A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során, melynek alapján 2015-ben összesen 6 pályázó 7 projektje kapta meg a Sándor Imre PR-Díjat. Üdvözlendő, hogy a pályázatok száma alapján évről-évre népszerűbb szakmai megmérettetésről van szó, mely azt mutatja, hogy a PR továbbra is kiemelt terület a vállalatok, szervezetek kommunikációs aktivitása során” – foglalta össze a zsűri értékelését R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóságának vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.

MPRSZ Sandor Imre PR Dij 2015

Sándor Imre PR-díj 2015 

(a kategóriákon belül ABC sorrendben)

Hírnévmenedzsment kategória
•    Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Kommunikációs kampány kategória
•    Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése
Pályázó: LA Communications
(Megjegyzés: eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri úgy határozott, hogy átsorolja kommunikációs kampány kategóriába)
•    Domestos, a fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY
•    Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative
•    Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
•    #mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
•    NNG SZülinApp
Pályázó: Café PR – NNG
Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer

Shortlist – Sándor Imre PR-díj 2015

(a kategóriákon belül ABC sorrendben)

Hírnévmenedzsment kategória
•    Hello bullshit nélküli világ!
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
•    Karfiolfül – A birkózás szerethető oldala
Pályázó: Lounge Communication
•    K&H gyógyvarázs mesedoktorok – egy jól menedzselt CSR program hatása a vállalati hírnévre
Pályázó: K&H Csoport – Well PR
•    Kis lépések, nagy örömök – A segítségnyújtás közös öröme egy telekommunikációs vállalatnál
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Kommunikációs kampány kategória
•    A magyar Indiana Jones-ok
Pályázó: Lounge Communication
•    Az e-pénz és a Barion bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative
•    Burger King Brutálfutás 4.0 beharangozó kampány
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.
•    Coca Cola „I love Duna” CSR kampány 2015
Pályázó: Uniomedia
•    Nestlé az egészséges gyermekekért kampány
Pályázó: Uniomedia – MEC
•    NN Életút program
Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY
•    Randstad Award – Munkaadói márkák versenyben
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
•    Sanofi túraösvén
y – Út az egészséghez
Pályázó: Uniomedia
•    Soproni Jóleső Segítség program
Pályázó: Uniomedia – ACG

A díjnyertes pályázatok hamarosan megtekinthetők lesznek az MPRSZ honlapján.

Forrás: MPRSZ