Stevie-díjat nyert az Ogilvy & Mather Budapest közreműködésével megvalósult MOL Group UPPP kampány

Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából megszületett kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából megszületett kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.

Reputáció és márkakommunikáció

A 11 éves évfordulóját ünneplő International Business Awardson (IBA) a MOL-csoport elnyerte a világ egyik vezető üzleti díját, a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában. A MOL-csoport UPPP programja, amely a földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgató diákok körében kereste a jövő kutatás-termelési szakembereit, a hírnév és brand kommunikációs PR kampány kategóriában vehette át az elismerést.

 Az Ogilvy & Mather csapatában született meg a díjnyertes, PR, online és egyetemi aktivációs lábakon álló kampány alapkoncepciója, az “Enter if you Dare!” (magyar fordításban: Csatlakozz, ha mersz!) mottóval a középpontban, hiszen az olajkutatás és kitermelés üzletágban valóban határozott és merész szakemberekre van szükség.

A kampány maga több ügynökség közreműködésével jött létre: alap-koncepciója és vizuális arculata az Ogilvy & Mather munkája volt, s ez alapján dolgozott az online megjelenéseken a Greenroom, a 10 országban zajló egyetemi helyszíni aktivitásokon a Geometry Global, a nemzetközi PR kampányon pedig a Stevie Awards németországi nevezését is beadó F&H Porter Novelli.

A kampány hatására a MOL-csoport sikeresen szólított meg közel 3000 diákot a kiválasztott 14 ország 27 egyeteméről.

“Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy ilyen magas rangú, globális szervezet felfigyelt tehetségkutató és fejlesztő programjainkra. És külön büszke vagyok rá, hogy német területen nyertünk díjat, ami a világ egyik legkompetitívebb piaca” – mondta el Dominic Köfner, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

A Stevie-díjról

A Stevie-díjakat összesen hat kategóriában adják át: Nemzetközi üzleti díjak, amelyek az Amerikai üzleti díjak, Ázsiai és Csendes-óceániai díjak, Női vállalkozók, Értékesítési és Ügyféltámogatás, és végül a Német Stevie-díj. A Stevie-díj a kiváló teljesítményeket értékeli, ezért minden szervezet, típustól, mérettől és alkalmazottak számától függetlenül jelentkezhet az elismerésre. 

A magyar Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather Budapest Közép-Kelet-Európában első hálózati ügynökségként kezdte meg működését 1988-ban. Az Ogilvy & Mather a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb marketing kommunikációs cégcsoportja, 2012-ben, 2013-ban és 2014-ben is „Az év ügynökségi hálózata” díjat nyerte el a Cannes Lions, 2012-ben és 2013-ban az Effie versenyeken.

A MOL-csoport egy független, nemzetközi, integrált olaj- és gázipari vállalat, budapesti székhellyel. A csoport, amely egy évszázadot meghaladó iparági tapasztalattal rendelkezik, több mint 40 országban van jelen, munkavállalóinak száma közel 30 ezer fő. A MOL kutatás-termelési tevékenysége több mint 75 éves tapasztalattal rendelkezik, jelenleg 8 országban folytat kitermelést és 13 országban végez kutatási tevékenységet. A MOL-csoport négy kőolaj-finomítót és két petrolkémiai gyárat üzemeltet Magyarországon, Szlovákiában és Horvátországban – közös ellátási-lánc optimalizálás mellett. A vállalatcsoport több mint 1700 töltőállomással rendelkezik Közép-és Délkelet-Európában, 12 országban.

Forrás: Ogilvy & Mather sajtóközlemény