Új piros betűs dátum az üzleti életben : A Marketing Napja

Megszületett: A Marketing Napja – Magyarország egyik legnagyobb marketing- és üzleti klubja, a MAMASZ Marketing Klub vállalta magára, hogy megalapítja és naptárba jegyzi a “Marketing Napja” dátumot. A jeles nap kiválasztása május 15-re esett.

 

 

 

“Igazából még azt sem mondhatjuk, hogy meghonosítottunk valamit, mert olyan, hogy “A Marketing Napja” külföldön sincsen. Kicsit elrugaszkodva mondhatjuk azt is, hogy elsőként a világon Magyarországon fogják ünnepelni a marketing napját.” – mondta el Miklovicz Norbert, kkv marketing szakértő, a ma már több, mint 250 tagból álló klub alapítója.

 

A “Marketing Napja”

A szervezők célja, hogy ez a nap az üzleti élet egyik piros betűs napja legyen, egy szakmai ünnep, amely összehozza mindazokat, akik a marketingben vagy a médiában dolgoznak. A “Marketing Napja” célja a modern, ám etikus marketing eszközök használatának megismertetése; az innovációk és a legújabb fejlesztések bemutatása, ezek szükségességére való felhívás; továbbá a szakemberek közötti kapcsolatok fontosságának hangsúlyozása.

“Magyarország és így a világ első, hivatalos Marketing Napja 2013.05.15-én lesz Budapesten, amelynek részletei még nem nyilvánosak – de szeretnénk egy különleges, egész napos rendezvényt életre hívni.” – mondta Miklovicz Norbert, a MAMASZ Marketing Klub vezetője.

Forrás: MAMASZ sajtóközlemény

 

 

 

A CCO Magazin szerkesztősége úgy döntött, hogy médiatámogatóként segíti a Marketing Napja létrejöttét.