Workshop a public relations és a közösségi média kapcsolatáról

A világ egyik legismertebb public relations szakmai sajtóorgánuma, a PR NEWS, november 30.-án workshopot rendez, ahol a pr-szakemberek és a közösségi oldalak közötti kapcsolatokban rejlő lehetőségekre kívánnak rávilágítani.

 

 

A közösségi média és a public relations kapcsolatáról szóló workshopra november 30-án, a washingtoni “National Press Clubban” kerül sor. A rendezvényen szó lesz majd arról, hogyan képesek a kommunikációs szakemberek megtalálni a megfelelő riportereket illetve médiumokat, továbbá hogyan tudnak tartalmas kapcsolatot felépíteni és tartani velük. Többek közt szó lesz arról is, hogy milyen módokon lehet a közösségi oldalakat, mint Twitter, Facebooko, LinkedIn és Google+ okosan felhasználni az újságírók befolyásolására.
Johna Burke, a Burrelles Luce Digital alelnöke lesz a program házigazdája, aki a leghatásosabb módszereket mutatja majd be, melyekkel a gyakorlatban a szervezetek az említett oldalakon keresztül tudják a médiakapcsolataikat fejleszteni.

A Workshop főbb témái:
– Online newsrooms
– Storytelling techniques
– Optimized press release
– Listening and monitoring campaigns
– Generating buzz
– Video creation and dissemination
– Online groups where journalists hang out
– Crisis management online
– Twitter chats
– LinkedIn strategies
– Facebook etiquette

Ez a workshop és a másnap megrendezésre kerülő Facebook konferencia nagy segítséget és inspirációt jelenthet, nemcsak a résztvevő pr-szakembereknek, de az egész public relations szakmának a kommunikációs pr-stratégiák kidolgozásában.

Forrás: PR NEWS

CCO Info (Kovács Szabina)