Ki 2012 egészségügyi kommunikációs szakembere és melyik lett 2012 legjobb egészségügyi kommunikációs kampánya? A kérdésre a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XVI. Országos Konferencia megnyitóját követő ünnepség ad majd választ.
2012 egészségügyi kommunikációs szakembere és 2012 legjobb egészségügyi kommunikációs kampánya pályázatot a NEEK, a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület hirdette meg.
A NEEK céljaként az egészségügy és az egészségipar – gyógyszer, gyógyászati segédeszköz és orvostechnikai eszközök stb. gyártói és forgalmazói – területén dolgozó marketing-, public relations-, reklám- és más szakembereknek az egészségügyre specializált együttműködését kívánja megvalósítani.
A NEEK fontosnak tartja, különösen az egészségügy jelenlegi helyzetében, hogy ezen szakterületek – együttműködve a szakágak oktatási, érdekvédelmi szervezeteivel – kerüljenek mind nagyobb súllyal figyelembe vételre a lakosság tájékoztatásában, új egészségügyi rendszerek kidolgozásában és bevezetésében. Lehetőségeik a hazai egészségügy helyzetének és állapotának részletes feltárásában való részvételtől, a rendszeres adatgyűjtésig és ismeretterjesztésig, prevenciós projektek kidolgozásában és megvalósításukban való részvételig, az oktatáson át bármit felölelhet.
Külön figyelmet kívánnak fordítani az Európai Unió, Egyesületük profiljába tartozó irányelveinek hazai összhangjára, a gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök és orvostechnikai eszközök ismertetése lehetőségeinek kibővítésére, kommunikálására.
E célok elérése érdekében hirdette meg az Egyesület a díjakat, amelyre az előző évhez hasonlóan szép számú pályázat érkezett.
A díjakat Jóbai Zsolt, a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület elnöke adja át.
A 2013. február 21-22-én megrendezésre kerülő esemény az egészségügyi és egészségipari kommunikációs ágazat hagyományos seregszemléje, amelyet az eddigiek nyomdokain haladva az Egészségügy + Üzlet internetes portál rendez. A konferencián és a konferenciával lehetőséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy az egészségügy és az egészségipar területén dolgozó, a témakör iránt érdeklődő szakemberek közvetlenül is információkat és tájékoztatást kapjanak az őket érintő kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
Az elmúlt időszak gazdasági és jogszabályi változásai jelentős mértékben érintették a fogászati területet is, függetlenül attól, hogy színtiszta magánpraxisról vagy az önkormányzatokkal megkötött feladat-ellátási szerződés keretében dolgozó szakemberről van-e szó. A nehezedő feltételek, a versenytársakkal való küzdelem különösen fontossá teszik a lehető leghatékonyabb (marketing)kommunikációt, a modern technikák alkalmazását. A
szimpóziummal az elméleti és gyakorlati lehetőségek bemutatásával kívánunk segítséget nyújtani a napi munkához, az új páciensek megszerzéséhez és a régiek megtartásához.
Az egynapos ,,Marketing, public relations és reklám a fogászatban” Szimpóziumon az elméleti és gyakorlati lehetőségek bemutatásával kívánnak segítséget nyújtani a napi munkához. A Konferencián 21, a Szimpóziumon további 5 előadás hangzik el a legváltozatosabb témákban.
Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XVI. Országos Konferencia
Budapest, 2013. február 21-22.
TERVEZETT PROGRAM
2013. február 21. (csütörtök)
Regisztráció
Megnyitó – Jóbai Zsolt szervező, a Replant-Cardo Kft. ügyvezető igazgatója
A ,,2012 egészségügyi kommunikációs kampánya” és a ,,2012 egészségügyi kommunikációs szakembere” címek átadása
Jóbai Zsolt, a NEEK elnöke
Üléselnök: Jóbai Zsolt
Nógrádi Tóth Erzsébet egészségügyi szerkesztő (MediaCity Magyarország Kft., Figyelő): Az egészségügyi újságírás helyzete, az újságírók elvárásai a ,,hírforrásokkal” szemben
Kérdések, hozzászólások
Timár György stratégiai igazgató (ComFit Kft.): ComFit orvosszakmai médiafigyelés
Kérdések, hozzászólások
Horváth Krisztina ügyvezető igazgató (Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.): egészségügyi marketing mérhetősége a magánegészségügyi szolgáltató vállalkozásoknál
Kérdések, hozzászólások
Zsótér Gina ACC minősített coach, szupervizor, HR tanácsadó (Magyar Coach Egyesület, Xpand Magyarország, Immensum Tanácsadó Kft.): Kommunikáció az egészségügyi intézményekben coaching módszertan segítségével
Kérdések, hozzászólások
Ebédszünet
Üléselnök: Vasné Dr. Egri Magdolna elnökségi tag (Magyar Marketing Szövetség)
Saródy Vera, tanácsadó szakpszichológus, kuratóriumi elnök (Felismerés Alapítvány, Érd): Pszichológus marketing
Kérdések, hozzászólások
Dr. Fazekas Ildikó főtitkár (Önszabályozó Reklám Testület, az Európai Önszabályozó Szervezet elnöke): Összehasonlító reklám
Kérdések, hozzászólások
Nagy Ákos kommunikációs igazgató (VM.komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda, Budapest): Beteg adherencia programok
Kérdések, hozzászólások
Kávészünet
Varga-Tarr Sándor tulajdonos, ügyvezető (Brandvantage Kommunikációs Tanácsadó Iroda): Egyedi megoldások az egészségügyi kommunikációban – Miss Colours Hungary
Kérdések, hozzászólások
Pálffi Brigitta ügyvezető igazgató (GCA Consulting Kft.): Hiperaktív hólyag szindróma PR és kommunikációs kampány
Kérdések, hozzászólások
Szabó László vezető tanácsadó (Ypsylon Média Kft.): Az OITI és a Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház kampányainak menedzselése
Kérdések, hozzászólások
2013. február 22. (péntek)
Perjés Tamás (TNS Hoffmann Kft.): Márka és hitelesség
Kérdések, hozzászólások
Palotai Zoltán ügyvezető igazgató (Tnrd CEE): Word-of-mouth (WOM) marketing
Kérdések, hozzászólások
Szelei Szilárd kereskedelmi vezérigazgató (Epamedia Hungary Zrt.): Fázisváltós reklám – Supradyn
Kérdések, hozzászólások
Kávészünet
Üléselnök: Papp Zsuzsanna ügyfélkapcsolati igazgató (hat Márka Művek)
Béki Gábor ügyfélkapcsolati vezető (hat Márka Művek): Neuropátia Tudástár
Kérdések, hozzászólások
Dr. Hatházi Vera irodavezető ügyvéd (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda): A reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások
Kérdések, hozzászólások
Kiss Katalin kutatás vezető (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.): A gyógyászati segédeszközöket vásárló betegek körében végzett kutatás
Kérdések, hozzászólások
Ebédszünet
Üléselnök: Dr. Kincses Gyula (Magyar Egészségügyi Informatikai Társaság)
Dr. Meskó Bertalan, PhD (Webicina.com, Budapest): A jövő orvoslása egy geek o
rvos szemével
Kérdések, hozzászólások
Máté Balázs ügyvezető igazgató (Expedient Kft.): Közösségi média marketing haladóknak
Kérdések, hozzászólások
Fialka Krisztina média üzletág igazgató (Hírek Média és Internet Technológia Kft.): Online direkt marketing, OTC-s készítmények kampánya
Kérdések, hozzászólások
Hernádi Gábor ügyvezető igazgató (HD Agency Kft.): YouTube marketing
Kérdések, hozzászólások
,,Marketing, public relations és reklám a fogászatban’’ Szimpózium
Budapest, 2013. február 21.
TERVEZETT PROGRAM
Regisztráció
Megnyitó – Jóbai Zsolt szervező, a Replant-Cardo Kft. ügyvezető igazgatója
A ,,2012 egészségügyi kommunikációs kampánya” és a ,,2012 egészségügyi kommunikációs szakembere” címek átadása
Jóbai Zsolt, a NEEK elnöke
Üléselnök: Jóbai Zsolt
Nógrádi Tóth Erzsébet egészségügyi szerkesztő (MediaCity Magyarország Kft., Figyelő): Az egészségügyi újságírás helyzete, az újságírók elvárásai a ,,hírforrásokkal” szemben
Kérdések, hozzászólások
Timár-Horváth Katalin ügyvezető igazgató (ComFit Kft.): Orvosszakmai médiafigyelés
Kérdések, hozzászólások
Horváth Krisztina ügyvezető igazgató (Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.): egészségügyi marketing mérhetősége a magánegészségügyi szolgáltató vállalkozásoknál
Kérdések, hozzászólások
Zsótér Gina ACC minősített coach, szupervizor, HR tanácsadó (Magyar Coach Egyesület, Xpand Magyarország, Immensum Tanácsadó Kft.): Kommunikáció az egészségügyi intézményekben coaching módszertan segítségével
Kérdések, hozzászólások
Ebédszünet
Üléselnök: Dr. Tóth Zsuzsanna, Ph.D. főtitkár (Magyar Fogorvosok Egyesülete), Windisch Péter elnök (Magyar Paradontológiai Társaság)
Pajtók Adrienn (Fogaszatimarketing.chrisdry.com): Fogászati marketing
Kérdések, hozzászólások
Dr. Barna Magdolna (dr. Németh & dr. Haraszti Ügyvédi Iroda): A fogorvos-beteg kommunikációról az ügyvéd szemével
Kérdések, hozzászólások
Kluka Attila vezető oktató (Fogászati Akadémia Értékesítési és Kommunikációs Oktatási Központ): Működő módszerek a páciensek számának növelésére
Kérdések, hozzászólások
Kávészünet
Törőcsik Norbert (www.dentalmarketing.963.hu): A kritikus első benyomás a páciensek megszerzésében!
Kérdések, hozzászólások
Kéri Gábor senior sales manager (Thinkdigital): Hatékony hirdetés a közösségi oldalakon, a Facebook
Kérdések, hozzászólások
Helyszín: Hunguest Hotel Griff (1113 Budapest, Bartók Béla út 152.)
SZERVEZŐ: É+L Kongresszus- és Kiállításszervező Kft. (1364 Budapest 4, Pf. 354, 1081 Budapest, Kiss József u. 4., Tel./Fax: 313-2027, E-mail: el.kft@chello.hu)
Forrás: NEEK sajtóközlemény