A 8. Civilkomp konferencia 2010. november 25-26.-án érdekes témákat, szekciókat, mini-tréningeket, számos ismert és vadonatúj kampányelemet, kommunikációs módszert, és kapcsolatépítési lehetőséget kínál. Lapunk a rendezvény Médiatámogatójaként közli a Konferencia plenáris üléseinek programját.
PLENÁRIS ELŐADÁSOK
November 25.
10.00-10.10 Fővédnöki köszöntő: DR. LATORCAI CSABA nemzetiségi és civil társadalmi kapcsolatokért felelős helyettes
államtitkár, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
10.10-10.30 Lesznek-e változások a NCA és az 1%-os törvényekben?
Előadó: KIM
10.30-10.50 Biztos benne, hogy jó helyre pozícionálta szervezetét? Eljut az üzenete oda, ahová szánja?
Előadó: TONK EMIL ügyvezető alelnök, Magyar Marketing Szövetség, a Civilkomp szakmai védnöke
10.50-11.10 Média és társadalom – a társadalmi (közösségi) média, mint a kommunikáció új eszköze. Hogyan használható az e-pr és a közösségi média a civil szférában?
Előadó: BARÁT TAMÁS nemzetközi pr-szakértő, főiskolai tanár
11.10-11.30 A küldetéstudattól a filozófián át az üzenet megfogalmazásáig…
Előadó: GÖRÖG MÁRIA filozófus-újságíró, MÚOSZ Nonprofit Szakosztály elnökségi tagja
11.30-11.50 Kéretlen levelek helyett hatékony adományozási marketing kell!
Előadó: MIHA TAMÁS ügyvezető igazgató Human Dialog Kft.
11.50-12.10 Érdekérvényesítő tárgyalástechnikák: hogyan legyünk empatikusak, hatékonyak, és hitelesek…
Előadó: MERZA PÉTER pszichológus, újságíró MÚOSZ PR és Kommunikációs Szakosztály titkára
12.10-13.10 EBÉDSZÜNET
13.10-13.30 A social marketing alkalmazásának modern terepei. Mit tegyünk, ne tegyünk a közösségi oldalakon?
Előadó: KONDOR ALBERT szakközgazdász, marketing szakértő
13.30-13.50 A társadalmi ügy “eladása”… avagy mi alapján dönt a nagyvállalat PR-vezetője egy civilszervezet programja mellett?
Előadó: HACKL MÓNIKA PR-szakértő, kommunikációs tanácsadó
November 26.
10.00-10.30 Kommunikálható-e a társadalmi ügy “céges” támogatója? Tudnivalók a TCR-ről és a média-
megjelenésekről a törvény tükrében…
Előadó: RADETZKY ANDRÁS egyetemi oktató, Helyi Rádiók Országos Egyesülete elnöke
10.30-10.50 Mi a gerilla-marketing? Mit használhatnak belőle a civilek?
Felkért előadó: Varga István a MMSZ Internet Marketing Tagozat elnöke
10.50-11.10 Online… lehetőségek és veszélyek zónája. Hogyan jelenjen meg egy civilszervezet az interneten?
Előadó: LÉVAI RICHÁRD RG Stúdió online marketingvezető
11.10-11.30 A social media alakulóban van. A hazai civil szervezetek első videó-megosztó portálja a CivilJutub.hu
Felkért előadó: CivilFilm Egyesület
11.30-11.50 Viselkedési stílusok és kommunikációs taktikák a társadalmi ügyek “eladásában”
Előadó: MIASNIKOV MÓNIKA E2 Wellness Szolgáltató Bt. marketingigazgató
11.50-12.50 EBÉDSZÜNET
12.50-13.10 Civilek karöltve cégekkel, avagy a jó cél “együtthirdetése” céges reklámmal… Vadonatúj program
Előadó: BEÖTHY CSANÁD ügyvezető Angyalok Erdeje Kft.
13.10-13.40 „Az erőszak a családban”… Vajon ez kommunikációs, vagy törvényhozási probléma – avagy hogyan gyűjthető össze ötvenezer aláírás a civilek erejével? (esettanulmány)
Előadó: HALÁSZ PÁLMA kurátor Élet-Érték Alapítvány