A kis és középvállalkozások számára fontos információkról értesülhet az “Énmárka-, cégmárkaépítés” a cég értékét növelő és eredményt hozó marketingről szóló rendezvényen, amelyet a KKV Akadémia keretében szervez a Piac és Profit.
Egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy önmaga, személyében is „marketingeszköze” legyen a cégének. Mik azok a marketing eszközök, amelyek révén a vezető (vagy akár a cégből bárki más) személyében pozitívan hatni tud az eladásra és a cég hírnevének, ismertségének, hitelességének erősítésére? Hát még a sikeres cégmárkaépítés, amely az előző előnyökön kívül mágnesként vonzza az értékes munkaerőt, akik erősebb kötődést éreznek az ilyen munkahely iránt. Az erős cégmárkával rendelkező cégekhez sokkal hűségesebbek a vásárlók is. Rengeteg márka-, szakmai, presztízs-, munkahely-minősítő, tisztességes üzleti magatartást elismerő, minőségi termék- stb. díj létezik, s elszaporodásuk jelzi, hosszú távon sokat hoznak a konyhára.
Szakértőink, az üzleti életben gyakorlatot szerzett szakemberek bevezetnek bennünket az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába és megmutatják a sikeres mintákat.
Időpont: 2015. január 29. (csütörtök) 10:00-16:00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.20 Miért fektessünk nagy hangsúlyt a személyes márka építésére? A jó személyes márka olyan, mint egy láthatósági mellény! Miért elengedhetetlen a személyes márka építése az üzleti sikerhez? Hogyan fejleszthetjük?
Előadó: Dr. Tóth Tamás, partner, Gecser Ottó, partner, Personal Brand Institute.
10.20−10.40 A történetmesélés, mint a személyes márka átütő kommunikációjának eszköze
Előadó: Győrffy Kinga, kommunikáció/storytelling tanácsadó, tréner,Personal Brand Institute
10.40−11.00 Az énmárka-építés lépései. A pszichológiai alap. Hogyan lesz hiteles és önazonos az énmárkánk? Énmárka-építés lépésről lépésre.
Előadó: Vass Andi business coach
11.00−11.20 A tökéletes bemutatkozás titka. Etikett! Első benyomást csak egyszer lehet tenni. Mire figyeljünk, hogy a cégünk számára hasznos benyomást tegyünk?
Előadó: dr. Erdős Zsuzsanna etikett szakértő
11.20−11.40 Az ügyfélélmény és a cégmárka összefüggése. Minden ami azután jön, hogy kiváló a termék.
Előadó: Baranyai Attila, Develor
11.40−12.10 Konzultációs és kávészünet
12.10−12.30 Mivel tudjuk a legjobb munkatársakat a céghez vonzani? Versenyképesség-növelő marketing minőségi munkatársakkal.
Előadó:Tóth Ákos marketingkommunikációs vezető, BrandJob Kft.
12.30−12.50 A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban. Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században?
Előadó:Hinora Bálint ügyvezető, Hinora Marketing Group
12.50−13.10 Az énmárka és cégmárka megjelenítésének szerepe az értékesítésben. Hogyan készítsük fel az értékesítőket a márkahű, azt erősítő kommunikációra?
Előadó: Oberfrank Zoltán marketing és értékesítési szakértő, coach. Boom Solution Kft.
13.10−14.00 Konzultáció és ebédszünet
14.00−14.30 Díjak, elismerések cégnek, vezetőnek. A díjak szerepe, hatása a cég imidzsére és üzleti sikereire. A Superbrands, Magyarbrands márkanévről részletesen.
Előadó: László Géza, a Superbrands Magyarország igazgatója
14.30−14.50 Nem elég megbízhatónak lenni, meg is kell mutatni! Miért jelent üzleti előnyt a Bisnode tanúsítvány?
Előadó: Zajtai Barbara, Bisnode Magyarország, Business PR Expert
14.50−15.10 Az üzleti etikusságot, tisztességes üzleti magatartást elismerő díj üzenete, hatása.
Előadó: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója
15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.30 Üzleti kézfogó
A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).
További információk ide kattintva elérhetők.