Az MPRSZ honlapján olvastuk: “Indul az idei nevezési időszak az MPRSZ pr-díjára. Az ügynökségek és vállalatok hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhetnek, egyszerűsödtek az elbírálás szempontjai.”
A Magyar Public Relations Szövetség Sándor Imre PR-Díja a legjobb ügynökségi és vállalati hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat ismeri el anélkül, hogy a különböző pályázatok között abszolút rangsor felállítására törekedne.
A zsűri tagjai ebben az évben: Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. pr-vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője. A zsűri elnöke R. Kovács Dániel, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője.
Változást jelent, hogy egyszerűsödtek az elbírálás szempontjai. A korábbi 9 értékelési szempont helyett a zsűritagok 5 egyenrangú paraméter alapján bírálják majd el a pályaműveket. Ezek sorban a szakmai eszköztár kiválasztása, a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. Minden szempont alapján maximálisan 20 pont kapható, shortlistre a legalább 60 pontot összegyűjtött pályázatok kerülnek, Sándor Imre díjat pedig a legalább 80 pontot elérők kapnak.
A fődíjat, melyet a tavalyi évben a 16 pályázat közül a LA Communications és a K&H Csoport pályázata érdemelte ki, a zsűri által a kategórián belül legmagasabb pontszámmal minősített munka nyerheti el.
A Sándor Imre PR-Díj részletes kiírása ide katintva letölthető.
További információ: titkarsag@mprsz.hu