A Marketing 112 tanácsokat nyújt amelyből kiderül, hogy mi az a kilenc marketing üzenet, ami a vevők szívéig hatol.
A Marketing 112 ezt írja:
A Marketingstratégia megtervezve, a taktikák azonban még hiányoznak? Alaposan végig kell gondolnod, hogy mi is a célod, mit szeretnél a célcsoportodnak üzenni, ahhoz hogy meg tudd határozni, milyen reakciót várhatsz el tőlük. Például, hogy:
♦ Kattintsanak a weboldaladra, több információért.
♦ Kitöltsenek egy online kérdőívet.
♦ Felhívják tájékozódás céljából az értékesítőd.
♦ Részt vegyenek egy online webináron.
♦ Letöltsenek egy ingyenes ebookot.
♦ Elmenjenek egy eseményedre, előadásodra.
♦ Kérvényezzék az ingyenes próba terméked
♦ Kipróbálják a 30 napon át ingyenesen a terméked/szolgáltatásod.
♦ Ajánlják a terméked/szolgáltatásod másoknak.
♦ Online megvásárolják a termék/szolgáltatásod bankkártyával.és még lehetne sorolni… Érthető miért olyan fontos maga az üzenetet, melyben meggyőzöd a kiválasztottaidat, ugye? Ha az üzeneted, valamilyen kézzelfogható bizonyítékkal is alá tudod támasztani, akkor tégy úgy, például ajánlólevéllel, esettanulmánnyal, köszönő-levéllel, fényképpel egy vásárlótól, vagy egyéb meggyőző bizonyítékkal.
A részletek, ide kattintva a marketing 112 oldalán elolvashatók.