A negyven esztendővel ezelött alakult Magyar Reklámszövetség megújította honlapját adja hírül a médiások médiája a Médiainfo.
A Média Info híre szerint: “Nemcsak az MRSZ weboldal designja változott, hanem a menürendszer is sokkal letisztultabbá vált, átláthatóbbá téve a tájékozódást. A főoldalról kiindulva a szakma iránt érdeklődők könnyebben hozhatnak navigációs döntéseket. A hub koncepción alapuló nyitóoldal témák szerint rendezi a Reklámszövetség minden területét lefedő tartalmakat a reklámetikától az oktatáson keresztül a szabályozásig, így egyszerűen – maximum három-négy kattintással – el lehet jutni a keresett információig, tanulmányig – olvasható a szövetség közleményében.”
Urbán Zsolt elnök kiemelte, “a Magyar Reklámszövetség új honlapja megfelel nemcsak a mai trendeknek, de a 40 éves szövetség aktuális küldetésének és azon szándékának, hogy továbbra is a marketing kommunikációs szakma vezető szövetsége maradjon.”
Forrás: Médiainfo