Az MPRSZ meghosszabbította az Employer Branding Award pályázat beadási határidejét.
A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata első alkalommal hirdette meg – hagyományteremtő céllal – az Employer Branding Awardot.
Kádár Balázs, a Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding tagozati vezetője a felhívásban úgy fogalmazott, hogy “a pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A világ több országában írnak ki hasonló témájú díjakat. A kezdeményezésünkkel azt szeretnénk elérni, hogy Magyarország is felzárkózzon ezen országok sorába és bebizonyítsuk, hogy nálunk is léteznek jó példák és követendő vállalatok ezen a területen.
A kiírók célja az, hogy minél igényesebb pályaművek érkezzenek be és elegendő idő álljon rendelkezésre a jó munkához. Több vállalat jelezte, hogy Karácsony közeledtével nagyon sok a teendőjük és ezáltal kevesebb idejük jut a megfelelő kidolgozásra. Ezért az Employer Branding Tagozat vezetése a zsűrivel egyetemben úgy döntött, hogy a pályázat beadási határidejét 2016. január 18., hétfő, 10.00-ra módosítja.
Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016. februárjában várható. A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadása a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre történő beküldéssel lehetséges.
Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern). A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél egészségesebbek, kellemesebbek, szerethetőbbek és termelékenyebbek legyenek.”
A pályázati feltételek megtalálhatók az MPRSZ honlapján.
Forrás: MPRSZ