A Magyar PR Szövetség nemrég megalakult Employer Branding (Munkáltatói Márkaépítés) tagozata a házigazdája a szeptemberi PR Kávéházi Estnek.
Az MPRSZ PR Kávéház kövekező találkozója témája az Y generáció kommunikációs kihívásai a munkáltatói márkaépítésben (Hogyan találjuk meg a hangot Y generációs kollégáinkkal?)
Időpont: 2015. szeptember 15. kedd, 18:00 óra
Helyszín: Mazel Tov Étterem, Budapest, 1073, Akácfa utca 47., T.: (70) 626 4280, http://mazeltov.hu/
A PR Kávéházi este meghívójában az MPRSZ elnöksége így invitálja a pr-szakembereket az eseményre:
Az előadás és az azt követő beszélgetés a munkahelyeken együtt dolgozó különböző generációk közötti kommunikáció nehézségeire fókuszál, amely sok esetben komoly kihívás elé állítja a munkáltatókat. Ez egyértelmű hatással van a vállalati működésre és kultúrára, mely utóbbi az Employer Branding egyik fontos alapköve. Az elmúlt évek azt az egyértelmű felismerést hozták, hogy a jelenlegi X és Baby Boom generációs döntéshozók igen nehezen találják meg a kulcsot a “digitalizált” Y generáció megszólításához. 2030-ra a munkavállalók csaknem 70%-a az Y generáció tagjaiból kerül majd ki. Nemes Orsolya, az Y generáció szakértője arról tart előadást, hogy az Y, Z és Alpha generációk tagjai milyen kommunikációs csatornákon érhetőek el, hogyan, mivel motiválhatóak, mi az értékrendjük, mi számukra “cool” és “sexy”, hogyan használják a közösségi médiát, milyenek a fogyasztói szokásaik. Továbbá rávilágít a munkahelyi generációs „együttélés” kihívásaira is. Az előadást interaktív szakmai beszélgetés követi, melynek résztvevői:
Nemes Orsolya – Y generáció szakértő, Storyteller & Trainer
Faludi Viktória – tanácsadó szakpszichológus, sportpszichológus, krízisterapeuta
Kádár Balázs – MPRSZ Employer Branding tagozat vezetője, Bindermann HR-COM Managing PartnerA fogyasztását minden résztvevő maga fizeti. A részvétel regisztrációhoz kötött. A részvételi szándékot szeptember 14-ig kérjük válasz e-mail-ben jelezni a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen.
Üdvözlettel:
MPRSZ elnökség