A Marketing 112 – Gyorssegély az ügyfélszerzésben című marketingkommunikációval foglalkozó oldal egyik cikkét szeretnénk olvasóink figyelmébe ajánlani. A cikkben arról írnak, hogy a kis és középvállalatok is próbáljanak meg ügyfeleik nyelvén beszélni.
A cikk, amelyet olvasóink figyelmébe ajánlunk így kezdődik: “A cégek legtöbb esetben mindig elkövetnek egy hatalmas hibát. Ami aztán ahhoz vezet, hogy az egész termékkommunikáció, pozicionálás vagy kampány mehet a kukába. Meg kell tanulni végre, hogy nem mi vagyunk a piac, nem a mi nyelvünkön ért az ügyfél. De ez így van jól!
Ma már trend, hogy a KKV és a multis kommunikáció kezd köszönni egymásnak. Igaz távolról, de néha egy-egy kereszteződésben összetalálkoznak. Átvesz egyik a megoldást a másiktól, alkalmazza a másik sikerreceptjét – eredményesen. Kezdődött a gerillamarketinggel, folytatódott az e-mail marketinggel, de aki nyitva tartja a szemét nap, mint nap láthat valódi példát erre.”
Példákat és a további hasznos magyarázatokat ide kattintva lehet elolvasni.
Jó olvasást.