A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ismét PR-Kávéházi Estét rendezett, a MÚOSZ székházban.
A téma az 5. European Communication Monitor, a public relations szakma legújabb trendjeit nemzetközi szinten, legátfogóbb módon bemutató felmérés volt, melyet a Grayling, a világ második legnagyobb független public relations, public affairs és befektetési kapcsolatokkal foglalkozó tanácsadó ügynöksége támogatta. A kutatást a németországi Lipcsei Európai Egyetem professzora, Dr. Ansgar Zerfass vezette.
A november 22-i beszélgetésen Ábrahám Gergely, a Grayling magyarországi vezérigazgatója tartott előadást a felmérés eredményeiről, mely számos érdekes eredményt hozott ebben az évben. Fény derül többek között arra, hogy a megkérdezettek közel fele (42%) úgy gondolja, hogy a “public relations” kifejezés már nem fedi le a szakma teljes tevékenységi körét. Ugyanakkor az is egyértelműen kimutatható, hogy a kommunikációs tevékenység egyre nagyobb befolyást szerez Európában, valamint, hogy a vezető kommunikációs szakemberek több mint 60 %-a közvetlenül a vezérigazgatónak riportol.
A 139 oldalas jelentés ingyenesen elérhető angol nyelven a www.grayling.com/news oldalon.
Bővebb információ: http://www.communicationmonitor.eu/
Forrás: Grayling