Felhasznált irodalom:
• Edward Bernays: Cristalizing Public Opinion 1923
• Anthony Giddens: Szociológia Osiris Kiadó 1995
• Bernáth László, Szigethy András, Cserhalmi Imre, Földes Anna, Horváth János, Farkas Zoltán: Műfajismeret MÚOSZ Bálint György Újságíró-iskola 1997
• Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv Bagolyvár Könyvkiadó 1998.
• Domokos Lajos: Press Teleschola Könyvek 1998
• Barát Tamás: A bizalom tolmácsai Medipen 2001
• CERP Európai Public Relations Confederation „EPR paper” http://www.fibraco.hu/eprrec.htm
• Social Media Revolution c. film (részlet) http://www.youtube.com/watch?v=sIFYPQjYhv8
• Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata Egyesült Nemzetek Szervezete Közgyűlése 1948. December 10.
• CCO Magazin www.cco.hu
• Facebook www.facebook.com – Life on Facebook
• Social marketing http://varaljay.com/hu/
• Az e-pr tantárgy (táv)oktatási oldala http://epredu.pbworks.com/w/page/5121022/FrontPage
• Az e-pr, avagy a public relations és az internet kapcsolata http://www.fibraco.hu/epr.htm
• Viviane Reding az EU információs társadalmi és médiaügyi biztosa nyilatkozata 2010 www.europa.eu