A Marketing112 válasza a címben feltett kérdésre: Nos, azt egyénileg döntse el mindenki, hogy szereti-e a mobilhirdetéseket, vagy sem. Szakmailag mindenképp igen a válaszunk, s az eddigi kétkedőknek is megerősítést adhat például a Google-Nielsen páros legújabb összesítése.
A mobilokról indított keresések 77 százaléka otthon és a munkahelyen történik
Az emberek 59%-a hasznosnak tartja a mobilhirdetéseket, többek között azért, mert nincs szükség plusz kattintásokra, releváns információkat kapnak, amihez gyorsan hozzájutnak.
Az okos marketinges mobilra is optimalizál!
A Forbes adatai szerint tavaly már több ember vásárolt okostelefonról, mint asztali számítógépről. Ez az adat nem Magyarországra vonatkozik, de a hazai növekedés is egyértelmű.
A magukra adó cégek (és marketingesek) közel 90 százaléka már rendelkezik mobil site-tal, ám csak igen kevés százalékuknak van mobilra kidolgozott stratégiájuk, mely a teljes marketing tervezés részét képezné.
mobilmarketing
2013 már hazánkban is a mobilmarketing éve?
A tények Magyarországon:
- 2013-ban már minden negyedik magyar tulajdonos mobilja okos-telefon.
- A mobilozásra fordított idő az elmúlt négy évben megháromszorozódott.
- A felhasználók jelentős hányada a mobilhirdetésre történő kattintás után az asztali számítógépén vagy laptopján fejezi be a vásárlást. Ez főként a nagyobb értékű termékek megvásárlására igaz, a kisebb költségű vásárlásokat már mobilon is befejezik a felhasználók.
Talán felesleges bárkit is győzködni a mobilmarketing jelentőségéről, mert a gyakorlat egyértelműen igazolja a szükségességét. Hamarosan néhány bevált mobilmarketing tippet is olvashattok a Marketing112 oldalán!
Szaladják Linda
Forrás: Marketing112