Miért szeretjük a mobilhirdetéseket?

A Marketing112 válasza a címben feltett kérdésre: Nos, azt egyénileg döntse el mindenki, hogy szereti-e a mobilhirdetéseket, vagy sem. Szakmailag mindenképp igen a válaszunk, s az eddigi kétkedőknek is megerősítést adhat például a  Google-Nielsen páros legújabb összesítése.

 

 

A mobilokról indított keresések 77 százaléka otthon és a munkahelyen történik

Az emberek 59%-a hasznosnak tartja a mobilhirdetéseket, többek között azért, mert nincs szükség plusz kattintásokra, releváns információkat kapnak, amihez gyorsan hozzájutnak.

Az okos marketinges mobilra is optimalizál!

A Forbes adatai szerint tavaly már több ember vásárolt okostelefonról, mint asztali számítógépről. Ez az adat nem Magyarországra vonatkozik, de a hazai növekedés is egyértelmű.
A magukra adó cégek (és marketingesek) közel 90 százaléka már rendelkezik mobil site-tal, ám csak igen kevés százalékuknak van mobilra kidolgozott stratégiájuk, mely a teljes marketing tervezés részét képezné.
mobilmarketing

2013 már hazánkban is a mobilmarketing éve?

A tények Magyarországon:

  • 2013-ban már minden negyedik magyar tulajdonos mobilja okos-telefon.
  • A mobilozásra fordított idő az elmúlt négy évben megháromszorozódott.
  • A felhasználók jelentős hányada a mobilhirdetésre történő kattintás után az asztali számítógépén vagy laptopján fejezi be a vásárlást. Ez főként a nagyobb értékű termékek megvásárlására igaz, a kisebb költségű vásárlásokat már mobilon is befejezik a felhasználók.

Talán felesleges bárkit is győzködni a mobilmarketing jelentőségéről, mert a gyakorlat egyértelműen igazolja a szükségességét. Hamarosan néhány bevált mobilmarketing tippet is olvashattok a Marketing112 oldalán!

Szaladják Linda

Forrás: Marketing112