Nem túl pozitív kritikát kapott nemrég a Google+ – tudtuk meg a PR News-tól. Történt ugyanis, hogy a Wall Street Journal február 29-i számában nemes egyszerűséggel „ghost town”-nak, azaz kisértetvárosnak nevezte a közösségi oldalt, utalva az állítólagos mérsékelt sikerre. Erre reagálva a Google a New York Times hasábjain megosztott néhány statisztikát és adatot a nagyérdeművel. „Szó sincs ilyesmiről’ – cáfolta a kritikát a Times-nak Vic Gundotra, a Google műszaki alelnöke. „Sosem láttunk ilyen mértékű fejlődést.”
A Google szerint több mint 100 millió aktív felhasználó regisztráltak a Google+ rendszerébe. A cégek és PR szakemberek számára egy dolog egészen biztos: a Google+ olyan háttérrel rendelkezik, amivel a többi közösségi oldal biztosan nem; méghozzá az internet leghatalmasabb keresőmotorjával. Éppen ezért a Google mostantól nem csak arra szolgál, hogy a felhasználókat egy bizonyos tartalomra irányítsa, hanem emberekhez és kapcsolatokhoz is hozzásegít midenkit.
Tény, hogy aki beépíti az oldalába a Google+ gombot a többi közé, amelyet aktívan használnak is a látogatók, akkor jelentősen megnövelhetők a Google találatok. S hogy milyen feladata van még a Google+-nak? Többek között elérni, hogy tökéletes összekapcsolása legyen a világ második legnagyobb keresőmotorjával és leghatalmasabb videó platformjával, a Youtube-bal.
Forrás: Napimagazin