A San Franciscó-i Egyetem (USF) és a The University Alliance (UA) közösen korszerűsíti az online Master of Internet Marketing képzését, annak érdekében, hogy hallgatóik számára a legfrissebb fejlesztéseket tudják tanítani. Ezzel a szakkal az egyetemek azt szeretnék biztosítani, hogy a diákok és a szakemberek a legkorszerűbb trendeknek megfelelően legyenek képesek helytállni és sikeresen dolgozni, napjaink üzleti életének legdinamikusabban fejlődő szférájában.
Az online, avagy az internetes marketing tagadhatatlanul állandóan mozgásban levő terület, ezért fontos a szakmai előrejutás szempontjából a naprakészség. A USF már régóta követi és vizsgálja, azon szakemberek igényeit, akik a szférán belül magas szinteken dolgoznak, ezért az egyetem elkötelezett amellett, hogy számukra, mindig naprakész fejlesztéseket tudjon nyújtani.
Az egyetem folyamatosan frissíti az Internet Marketing kurzus tantervét, kiegészítve azt az aktuális iparági trendekkel és hírekkel, annak érdekében, hogy a diákok számára hozzáférést biztosítson a legújabb információkhoz,
Advanced Interactive Marketing & Measurement tanfolyamot 2011. október 1-jén indították el. Ezt az tette lehetővé, hogy az egyetem kidolgozta a Master Certificate of Intenet Marketing programot, amely olyan lehetőségeket biztosít a hallgatók számára, amelyek javítják a diákok tapasztalatszerzési lehetőségeit.
A program felépítése lehetővé teszi, hogy a végzettek birtokukban tudhassák, mindazt a gyakorlati tudást, amely elengedhetetlen, ahhoz hogy munkájuk során sikereket érjenek el, továbbá, hogy a résztvevők a korszerű stratégiák ismeretében és azokat felhasználva hatékony kampányokat fejlesszenek ki. Ennek fontos komponense az oktatást tekintve, hogy megismertessék az online közösségek bevált gyakorlatait és a közösségi média-hálózatok felhasználásának lehetőségeit a különböző marketing célok eléréséhez.
A hallgatók változatos kérdésekről tanulnak, a legfontosabb témák:
– Média tervezés és vásárlás
– Hogyan lehet kialakítani és profitábilissá tenni a jó vevő – ügynökségi kapcsolatokat?
– Milyenek a hatékony többcsatornás marketing és eladási stratégiák, és kampány taktikák?
– Online hálózati- és social media kommunikációs stratégiák
– Mobile marketing és az SMS használata a marketing tevékenység során
– A hallgatók esettanulmányokkal ismerkednek meg a hatékony internet-marketing területéről.
A hallgatók, akik a teljes kurzust teljesítik, azok az USF Master Certificate in Internet Marketing oklevelét kapják majd meg tanulmányaik végeztével.
A kurzus nyolc hétig tart. Az online tanfolyam hallgatói számára az Egyetem minden héten lehetővé teszi, hogy a diákok és a téma szakértőivel, az internet technológia segítségével élő beszélgetéseket folytathassanak. A hallgatók így tudnak versenyelőnyre tudnak majd szert tenni, hiszen közvetlenül a szakma legfontosabb szereplőitől kaphatnak információkat a trendekről, aktualitásokról valamint el tudják sajátítani mindazt a tudást, amire az életükben szükségük lehet.
CCO Info / Kovács Szabina