16 nap alatt közel 2000 darab farmert sikerült összegyűjteni egy olyan különleges program keretében, amelyet a Glamour magazin és a Pólus Center hívott életre. A jótékonysági célzatú programban a kezdeményezők arra kérték a vásárlókat, hogy hozzák el régi farmerjüket, viszonzásképpen kuponokkal és azonnali ajándékkal kedveskedtek számukra.
„Szabadulj meg a farmeredtől”
A május 11 és 29 között megrendezett „Szabadulj meg a farmeredtől” elnevezésű kampányban, amelyet a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin és a Pólus Center közösen szervezett, bárki részt vehetett, aki elhozta feleslegessé vált farmer nadrágját. A több mint 2 hétig tartó akcióban a szervezők várakozáson felüli mennyiségű ruhadarabot gyűjtöttek össze, naponta több mint 100 farmer került a gyűjtőládába.
A csaknem 2000 farmert a jótékonysági kezdeményezés keretében rászorulóknak ajándékozták, míg a ruhadarabok leadásával az akcióban részt vevők több helyet nyertek a gardróbszekrényben. A nadrágok egy részét a XV. kerületi Vöröskereszt juttatta el a rászorulóknak, másik részét pedig a Glamour a Szabolcs-megyei Utolsó Szalmaszál Alapítványnak ajánlotta fel.
A Magyar Vöröskereszt örömmel fogadta az adományokat. Oroszlán Zoltánné régióvezető elmondta: „A felajánlott farmereket a kéthetente megrendezett ingyenes ruhaosztás keretében adtuk át elsősorban a XV. kerületi rászoruló nagycsaládosoknak. A továbbiakban is örömmel fogadunk minden nemű felajánlást a Pólus Center vásárlóitól.”
Monok Fruzsina, a CBRE Kft. által üzemeltetett bevásárlóközpont igazgatója hozzátette: „Idén ez a második olyan kampányunk, amiben közös erővel segítünk és támogatunk egy jó ügyet. A farmergyűjtési programunk az elképzeléseinket is túlszárnyalta. Nagyon örülünk, és büszkék vagyunk arra, hogy a Pólus vásárlói is fontosnak tartják e nemes ügyeket és támogatnak minket a jótékonysági programjainkban. A célunk az, hogy a jövőben is folyamatosan szervezhessünk hasonló eseményeket, és bízunk abban, hogy a Pólusban hamarosan megnyíló újabb üzleteink segítségével még több vásárló figyelmét fel tudjuk hívni a jótékonysági akciókra.”