Két esemény New Yorkban, két nap alatt: A public relations szakma egyik vezető lapja a PR News június 21-én és 22-én rendezi meg a SOCIAL MEDIA és Taste of Tech elnevezésű rendezvényeket.
Június 21.-én kerül sor a Taste of Tech-re, ahol a technika újdonságaival ismerkedhetnek meg a résztvevők. A második napon, június 22.-én a Social Media lesz a téma, itt a jelenlévők ismereteket szerezhetnek az optimalizálás, valamint a Facebook, a Twitter, az online video alkalmazások, valamint a hatás mérések témáiban.
A Taste of Tech rendezvény formabontónak számít, hiszen elsőként teremt ideális terepet arra, hogy a szponzoráló cégek, az érdeklődők valós idejű igényeit felmérve, velük szemtől szemben találkozva, adjanak felvilágosítást a technika újdonságairól. A résztvevők és a szponzorok között találunk több mint 500 vezető kommunikációs szakembert, Amerikából és nemzetközi téren egyaránt. A vendégeknek alkalmuk nyílik arra, hogy személyesen gyűjtsék össze a számukra releváns információkat, továbbá, hogy megismerjék a többi, akár konkurens cég által használt technológiákat is.
A rendezvény egésze a cégek és a technológiai esélyek, lehetőségek kapcsolatáról szól, ezért a résztvevők időt és energiát spórolhatnak azzal, hogy nem kényszerülnek rá, a nem releváns információkból való szemezgetésre.
A nap folyamán többek között a következő kérdéseikre kapnak választ az érdeklődők:
- Technológiai trendek: mi kell az élmezőnyben maradáshoz?
- Milyen médiaeszközök szükségesek a versenyben?
- Melyek a legújabb eszközök a média elérésére?
- Hogyan vizsgálhatja fogyasztóinak lojalitását?
A Taste of Tech rendezvénye nem merül ki a technológiai újításokkal való ismerkedésben, hiszen a nap folyamán a résztvevők esettanulmányokkal is megismerkednek.
A Social Media Summit elnevezéső rendezvény fő témái:
- A válságkommunikáció és a digitális technika
- A Facebook alkalmazása a public relations területén
- Az új özönség elérése a Pinterest segítségével
- Twitter stratégiák hatása az üzleti eredményekre
- A LinkedIn: a kihasználatlan kommunikációs taktika
- A “tetszik” szerepe a márka irántielkötelezettségben
- A Social Media hatásának mérésére tett kezdeményezések
- A Facebook Dream Team létrehozása