A 8. Civilkomp konferencia 2010. november 25-26.-án érdekes témákat, szekciókat, mini-tréningeket, számos ismert és vadonatúj kampányelemet, kommunikációs módszert, és kapcsolatépítési lehetőséget kínál.
Lapunk a rendezvény Médiatámogatójaként közli a Konferencia Programját.
INVITÁLÓ
Aki jobb kommunikációval akar helyt állni a civilek reklámversenyében, több adózó figyelmét szeretné megnyerni, célja az eredményesebb adománygyűjtés.
A hagyományok szerint – 2003 óta – az 1%-os kampányidőszakot megelőzően kerül megrendezésre a kétnapos rendezvény, amely elméleti és gyakorlati segítséget ad a civil-kampányok tervezéséhez, új kampányelemekkel, kommunikációs módszerekkel ismerkedhetnek meg a résztvevők.
A 8. Civilkomp konferencián szó esik a civil-kommunikáció és a társadalmi kampányok fejlesztésének lehetőségeiről, bemutatásra kerülnek új, hatékony elemek, amelyek betekintést nyújtanak a szervezetek képviselői számára nagyobb volumenű társadalmi programok megvalósulásának szakmai hátterébe.
A plenáris előadások között sor kerül a civil kapcsolatok fejlesztését célzó kormányzati intézkedések ismertetésére, és a témához kapcsolódó aktualitások, köztük a NCA és az 1%-os törvények módosításában tervezett folyamatok bemutatására is. A szekciókban az 1%-os kampányok hatékonyságának növeléséhez, míg a mini-tréningeken az egyéni viselkedésre épített tárgyalástechnikai módszerek átadásával a (média)támogatások megszerzéséhez kapnak segítséget.
Tervek szerint kiállítóként vesznek részt azok a vállalkozások, amelyek a civilszervezetek számára kínálnak kampánytervezési, menedzselési szolgáltatásokat. Így idén lehetőség lesz arra, hogy az 1%-os kampányidőszakban médiaajánlatot kínáló cégekkel személyesen is megismerkedjenek, tárgyalásokat folytassanak a résztvevők.
A konferencia keretében útjára indul a Magyar Marketing Szövetség égiszén belül működő Közéleti és Nonprofit-marketing Tagozat munkája, 2011-től szervezett programok ismertetésével.
A 8. Civilkomp főbb témái:
Civilkampányok az utópiák és a realitások tükrében…
Provokatív figyelemfelkeltés a civilek életében?
Mit kínál a gerilla-marketing?
Ismertebbé teszi-e a szervezetet az e-pr és a közösségi médiaportálokon való jelenlét?
Lehet-e több felülethez jutni, nagyobb eredményt elérni a társadalmi célú reklámversenyében?
Hagyományos vagy modern eszközök kellenek? Merre tartanak az új irányok?
Új irányok a civilkommunikációban
8. Civilkomp konferencia
2010. november 25-26. Sajtóház Budapest, VI. Vörösmarty u. 47/a
PROGRAM
PLENÁRIS ELŐADÁSOK
November 25.
• Fővédnöki köszöntő: Dr. Latorcai Csaba nemzetiségi és civil társadalmi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
• Lesznek-e változások a NCA és az 1%-os törvényekben?
Előadó: KIM
• Biztos benne, hogy jó helyre pozícionálta szervezetét? Eljut az üzenete oda, ahová szánja?
Előadó: Tonk Emil ügyvezető alelnök, Magyar Marketing Szövetség, a Civilkomp szakmai védnöke
• Média és társadalom – a társadalmi (közösségi) média, mint a kommunikáció új eszköze. Hogyan használható az e-pr és a közösségi média a civil szférában?
Előadó: Barát Tamás nemzetközi pr-szakértő, főiskolai tanár
• A küldetéstudattól a filozófián át az üzenet megfogalmazásáig…
Előadó: Görög Mária filozófus-újságíró, MÚOSZ Nonprofit Szakosztály elnökségi tagja
• Kéretlen levelek helyett hatékony adományozási marketing kell!
Előadó: Miha Tamás ügyvezető igazgató Human Dialog Kft.
• Érdekérvényesítő tárgyalástechnikák: hogyan legyünk empatikusak, hatékonyak, és hitelesek…
Előadó: Merza Péter pszichológus, újságíró MÚOSZ PR és Kommunikációs Szakosztály titkára
• A social marketing alkalmazásának modern terepei. Mit tegyünk, ne tegyünk a közösségi oldalakon?
• Előadó: Kondor Albert szakközgazdász, marketing szakértő
• Mitől hatékony a társadalmi célú médiakampány? A story-generálás, és a hírértékűvé formált üzenet
Felkérésre tervezett előadó: pr-szakértő, kommunikációs tanácsadó
November 26.
• A social media alakulóban van nálunk is…
Felkérésre tervezett előadó: a „Civil Jutub” gondozói
• Mi a gerilla-marketing? Civilek hogyan alkalmazhatják?
Felkérésre tervezett előadó: Varga István a MMSZ Internet Marketing Tagozat elnöke
• Online… lehetőségek és veszélyek zónája. Hogyan jelenjen meg egy civilszervezet az interneten?
Előadó: Lévai Richárd RG Stúgió online marketingvezető
• Viselkedési stílusok és kommunikációs taktikák a társadalmi ügyek “eladásában”
Előadó: Miasnikov Mónika E2 Wellness Szolgáltató Bt. marketingigazgató
• Civilek karöltve cégekkel, avagy a jó cél “együtthirdetése” céges reklámmal… Vadonatúj program
Felkérésre tervezett előadó: Beöthy Csanád ügyvezető Angyalok Erdeje Kft.
• „Az erőszak a családban”… Vajon ez kommunikációs, vagy törvényhozási probléma – avagy hogyan gyűjthető össze ötvenezer aláírás a civilek erejével? (esettanulmány)
Előadó: Halász Pálma kurátor Élet-Érték Alapítvány
További tervezett témák: Tudnivalók a TCR-ről. Média-mix tervezése. Médiatámogatók, közéleti szereplők megnyerése.
SZEKCIÓK, MINI TRÉNINGEK
2×1,5 órában megismételve, váltott csoport-részvétellel tartjuk, hogy ne maradjon ki senki
November 25.
Az adománygyűjtés nem kéregetés! Lépjünk közelebb az adományszervezési marketing tárházához
Szekcióvezető: Göttler Anna Human Dialog Kft. kreatívigazgató
A küldetéstudat még nem üzenet! Kampánystratégiák, hírértékűvé formált üzenetek, média-megjelenések szervezése
Szekcióvezető: Görög Mária filozófus-újságíró, a Szabad Eklektikus Műhely elnöke
November 26.
A hírnévért tenni kell! Bevezetés a reputáció világlába
Tréningvezető: Barát Tamás nemzetközi pr-szakértő, főiskolai tanár
Asszertivitás kontra agresszivitás… Ismerkedés hatékony tárgyalástechnikákkal
Tréningvezető: Merza Péter pszichológus, újságíró
RÉSZVÉTEL, JELENTKEZÉS
Konferencia díj: 8.000,- Ft/fő Napijegy: 5.000,- Ft/fő
Kiállítói díj: 50.000,- Ft Cégprezentáció: 30.000,- Ft
Összevont céges: 60.000,- Ft
2.000,- Ft/fő MMSZ Közéleti és Nonprofit-marketing Tagozat tagjai számára, akik most lépnek be már érvényesíthetik a kedvezményt
2.000,- Ft/fő a MÚOSZ Nonprofit és Fogyasztóvédelmi Szakosztály újságíró tagjai számára
3 fő helyszíni sorsolással nyerhető részvétele a kétnapos E2-Civilkomp viselkedésfejlesztő kommunikációs tréningen, ami a nov. 26.-i ebédszünetben kerül kisorsolásra.
A konferencia fővédnöke a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium. Elfogadta a fővédnöki felkérést Dr. Latorcai C
saba, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium nemzetiségi és civil társadalmi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, és köszöntőt mond a 8. Civilkomp konferencián.
A konferencia szervezője: Civilkomp Társadalmi Célú Kommunikáció Oktató és Információs Alapítvány
A konferencia támogatója: Human Dialog
Szakmai Védnökök: Magyar Újságírók Országos Szövetsége, Magyar Marketingszövetség
Médiapartnerek: Civil Rádió, Fibraco – CCO Magazin, ClubNetCet Egyesület, Szabad Eklektikus Műhely
Jelentkezés: a www.civilkomp.hu weboldalon letölthető word formátumú jelentkezési lap kitöltésével, az info@civilkomp.hu e-mail címre való visszaküldésével történik, november 20-ig.
A konferencia helyszíne: MÚOSZ Sajtóház Budapest, VI. Vörösmarty u. 47/a